Onderwerp bekijken
Alle Rekam (Digitale) RTV gerelateerde klachten, ervaringen, storingen en vragen kunnen hier geplaatst worden.
DVB-T verdwenen?
|
|
ReBr |
Geplaatst op 20 April 2016, 11:31
|
![]() Activiteit ![]() » Berkenwoude » Alles-in-1 Easy » Cisco EPC3208 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 49 Lid sinds: 31 Jul 2010 |
Hoi, Momenteel krijg ik hier geen DVB-T zenders meer door (REKAM) (voor mij verder geen probleem) Op DVB-C nog geen nieuwe toevoegingen gevonden. |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 20 April 2016, 12:07
|
![]() Official van CaiWay ![]() » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste heer/mevrouw, U zou nog steeds zenders moeten kunnen bekijken via een DVB-T tuner. Indien u hier niks op ontvangt adviseer ik u de zenders opnieuw binnen te halen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, David Caiway Webcare Team
|
|
|
ReBr |
Geplaatst op 27 April 2016, 11:45
|
![]() Activiteit ![]() » Berkenwoude » Alles-in-1 Easy » Cisco EPC3208 » Basic TV » Humax iHDR-5200c Berichten: 49 Lid sinds: 31 Jul 2010 |
Bedankt, Momenteel krijg ik nog steeds geen DVB-T zenders door, maar dit ligt aan mijn eigen tv (tuner, leest zenders niet in, wel prima signaal) Met externe ontvanger, en op andere lokatie geen problemen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVB-T verdwenen?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Teletekst verdwenen | Algemeen | : 1 | 01 May 2022 |
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 1 | 22 Jun 2019 |
foxsport verdwenen uit de zenderlijst | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 04 Dec 2016 |
Fashion TV HD verdwenen | Algemeen | : 20 | 16 Oct 2015 |
Webtv spoorloos verdwenen | Abonnementen | : 4 | 23 Jul 2013 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket