Onderwerp bekijken
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
Webtv spoorloos verdwenen
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 15 June 2013, 22:12
|
Activiteit » Kwintsheul » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » Unifi (usg + switch + ap’s) » Entone IPTV Berichten: 160 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Ik kijk regelmatig via webtv op me laptop tv in mijn abonnement voorwaarden staat ook dat het bij mijn abo hoort alleen is webtv nergens meer te vinden...... wederom weer genaaid?? weer geen communicatie naar de klanten! in vind dat we elke dag dat we geen gebruik kunnen maken van webtv een redelijke korting moeten krijgen op het abonnement geld! zie hieronder de info van de site van deze avond! |
|
|
Adios |
Geplaatst op 16 June 2013, 08:21
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik neem aan dat Caiway hier toch heel snel antwoord op moet geven en iets aan moet doen. DIT IS ECHT TE ASSOCIAAL VOOR WOORDEN. Ik ben het met je eens. Dit gaat echt alle perken van fatsoen te buiten. |
|
|
Cees |
Geplaatst op 16 June 2013, 23:40
|
Activiteit » Hendrik-Ido-Ambacht » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk X6 » CI+ Module CaiWay Berichten: 137 Lid sinds: 30 Dec 2010 |
Wel een versterkertje er tussen zetten. |
|
|
Dazzling |
Geplaatst op 17 June 2013, 11:20
|
Activiteit » Kwintsheul » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » Unifi (usg + switch + ap’s) » Entone IPTV Berichten: 160 Lid sinds: 03 Feb 2012 |
Bericht van de caiway via twitter @Caiway: @Martijn WebTV is even niet beschikbaar. Dit wordt spoedig verholpen waardoor je via mijncaiway.nl weer kunt kijken. ^HO @Caiway: @Martij Dat WebTV niet beschikbaar is was niet voorzien. Ik kan je informeren dat het spoedig weer beschikbaar is. ^HO Automatisch samengevoegd met vorige post op: 23 juli 2013, 21:48:15: en ineens zie ik dat webtv er weer bij staat! alleen hopen dat ze eens meer zenders dr aan toevoegen, of een goeie windows app.... Gewijzigd door Dazzling op 23 July 2013, 21:48 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webtv spoorloos verdwenen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Teletekst verdwenen | Algemeen | : 1 | 01 May 2022 |
TV voor webtv functie | TV's met ingebouwde Tuners | : 1 | 29 Sep 2021 |
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 1 | 22 Jun 2019 |
foxsport verdwenen uit de zenderlijst | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 04 Dec 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie