obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Teletekst verdwenen
erickiel
Helaas na de nieuwe software update is ook teletekst verdwenen alleen NPO 1 2 en 3 is het nog te zien, ik keek ook regelmatig naar RTV Utrecht ik heb uiteraard de vraag aan caiway gesteld en kreeg onderstaand antwoord

We bedanken je nogmaals enorm voor je geduld en begrip hierin en we reageren dan ook altijd!

Momenteel wordt er alleen teletekst uitgezonden via onze ontvangers op kanaal 1,2,3. Je kan dus de teletekst inderdaad niet meer op de andere zenders bekijken los van NPO 1,2,3. Hier is voor gekozen omdat teletekst vrijwel niet meer ondersteund wordt en daarom alleen op deze kanalen aangeboden wordt. Teletekst zal in de toekomst verdwijnen.

De toekomst van teletekst
Er is nog geen sprake van het beëindigen van teletekst. Wel zijn er bepaalde pagina´s die ophouden te bestaan. Ook is er sinds kort een teletekst app, waarmee je dezelfde informatie digitaal en op andere devices kan ontvangen. Dat zijn interessante ontwikkelingen en kunnen teletekst weer nieuw leven inblazen. Maar verwacht wordt dat ook Nederlanders er straks aan moeten gaan geloven. Bijna geen enkel Europees land heeft nog teletekst.

^ Iris
Caiway


Dat teletekst op veel zenders is gestopt snap ik maar dat de regiozenders die er nog van gebruik van maken niet meer ondersteund word vind ik jammer in bv Duitsland is teletekst ook nog steeds actief maar weet dat bij T-mobile teletekst totaal niet meer ondersteund word vraag me dan wel af mag een provider zomaar op de regio zenders de teletekst zomaar uitschakelen ? We betalen er natuurlijk wel voor met de belastingen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Teletekst verdwenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Teletekst/ondertiteling Algemeen : 4 28 apr 2021
TELETEKST Interactieve TV, Pay Per Event : 6 15 sep 2020
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Entone en teletekst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 04 nov 2018
foxsport verdwenen uit de zenderlijst CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 04 dec 2016
Advertentie