obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen
Adios
Ik ga er vanuit dat het niet uit een dujim is gezogen en dat de aanpassing dit jaar inderdaad gaat plaatsvinden in Krimpen en Loenen
 
MichaelR64
Hmmm, is er al meer nieuws bekend ?
 
Adios
Nee, misschien dat webcare van Caiway hier antwoord op kan geven?
 
MichaelR64
Ik heb eens gekeken bij Solcon.
Daar kan ik volgens de website op mijn postcode glasvezel krijgen.
Het premium abonnement ziet er mooi uit:
Voor 20 euro meer HBO Onbeperkt bellen en Opname.
En je kan een tweede ontvanger erbij huren.

Tsja dan heb je geen coax meer nodig...

https://www.solcon.nl/particulier/pakketten/cif/
 
Adios
Goed om te zien dat het nu mogelijk is. Triest dat de communicatie hierover weer zo belabberd is.

Nu maar snel hopen dat KPN mogelijk wordt.
 
MichaelR64

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

wat vindt je van de beeldkwaliteit?


Ik zou niet weten hoe die is natuurlijk, ik heb hem nog niet ...
Ik weet ook wel dat bv KPN HD nauwelijks zo te noemen is...

Voor mij is het nog lastiger, ik heb nog zon goedmaak abo: extra tv en onbeperkt bellen in de eu voor 40,-.
Alleen internet is dan 50/50.
En eigenlijk wil ik mijn internet verhogen.... dus kom ik in een van de nieuwe abos terecht.
En dan kan ik net zo goed rondkijken.
Vaste lijn bellen is niet meer zo belangrijk en de Extra TV znnders gebruik ik niet.
 
MichaelR64

Quote

Roberto schreef:

Je kan natuurlijk ook vragen voor de 6 maanden korting bij Caiway. Overal hangen van die borden langs de weg. Je hebt 6 jaar moeten wachten op concurrentie en zie zelfs dat jij nog het "Optimizer" pakket hebt. Zal gewoon bellen en dan kijk je volgend jaar weer. Je hebt nu keuzeYeah

Overigens denk ik dat Caiway echt niet moeilijk gaat doen als je de situatie aangeeft en dat je ook nog eens dure vliegtickets bent misgelopen.


Nou heb ik ze wel eens gebeld met het verzoek of ik alleen het Internet gedeelte kan laten verhogen(natuurlijk tegen meerprijs) maar dat kon niet.
Kon alleen maar kiezen uit de nieuwe abos. EN ik kon niet meer terug....
 
MichaelR64

Quote

Roberto schreef:

Quote

MichaelR64 schreef:


Nou heb ik ze wel eens gebeld met het verzoek of ik alleen het Internet gedeelte kan laten verhogen(natuurlijk tegen meerprijs) maar dat kon niet.
Kon alleen maar kiezen uit de nieuwe abos. EN ik kon niet meer terug....


Dat klopt. Het pakket wat je hebt was een uitzondering zoals je weet. Krijg je nergens. Je houdt alleen als "bonus" toegang tot tv via je Airties als je een nieuw pakket afneemt zonder Entone. Het is maar hoe belangrijk jij je internetnelheid vindt.

Dat snap ik dat het een uitzondering is. Maar als ik een nieuw pakket neem (250 of 500 , 100 is niet interessant genoeg) moet er el een Entone in zitten.
Las ik niet ergens dat er al weer een nieuwe aan zit te komen?
Dus geen 515 ?
 
MichaelR64

Quote

Roberto schreef:

Heb vorige maand de Entone Kamai gekregen. Top ding en heel klein. Wilde graag Replay tv per 1 juli.



http://www.optimizer.co.nl/caiway-ent...one-kamai/

Sponsered by Optimizer CoZip ItSmile


Wanneer krijg je die Kamai erbij ?
Weet er iemand het standby stroomverbruik ?
het is jammer dat ze niet voor de Amino(Entone) Kamai 6 zijn gegaan
 
griffioen66

Quote

Roberto schreef:

Quote

MichaelR64 schreef:

Wanneer krijg je die Kamai erbij ?
Weet er iemand het standby stroomverbruik ?


Als je nu een nieuw pakket besteld met interactief. Kost je wel wat maar krijg je ook Multiscreen overal Nederland erbij.
Stroomverbruik boeit me niet zo. Zet elke avond toch alles uit met 1 knop.



Hoe zit het als je al jaren caiw heb, krijgen wij het ook overal in nederland..
Heb G500 pakket dus verwacht wel wat meer dan of krijgen alleen nieuwe abonnee's
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vanaf 2016 meer aanbieders op glasvezel in Krimpen en Loenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 13 12 dec 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Advertentie