obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
website niet benaderbaar
entercity
Hoi,
ik ben beheerder van wegwijzerenter.nl en was gisteravond bezig met editten. Rond 21.15 uur was de website niet meer bereikbaar,
maar via andere providers wel. Ook op andere caiway-adressen in Enter lukt het niet.
Nu, dinsdagochtend is de website via caiway nog steeds niet bereikbaar. Andere sites kan ik wel bereiken.

Wat is hier aan de hand?
 
Highway
Net gecheckt, maar je site opent hier gewoon.
Tijdelijke storing bij je hoster?

Wat voor foutmelding krijg je? De firewall bij je hoster kan je geblokkeerd hebben.
Handtekening
Wink
 
entercity
Inderdaad. De hostingprovider had me geblokkeerd omdat ik volgens hun te vaak F5 heb gedrukt.
Dat moet wel als je aan het editten bent en wil kijken of het er aan de voorkant goed uitziet.

Bedankt!
 
Highway
Slechte zaak! Ik heb volledige controle over mijn servers en kan mijn ip whitelisten. De hoster die ik gebruik heeft ook wel shared hosting pakketten. Als je daarmee teveel klooit (bv fout pop wachtwoord) dan wordt je ook geblokkeerd, maar je kunt wel op de site van de hoster je ip weer direct uit de firewall halen. Heeft jouw hoster ook zo'n functie?
Handtekening
Wink
 
entercity
geen idee; we beheren met een aantal mensen de site. Ik ben geen technisch contact.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'website niet benaderbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Advertentie