Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.
|
|
Highway |
Geplaatst op 20 July 2010, 13:41
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Sinds de vakantie begonnen is zijn buitenlandse hackers en spammers opeens zeer actief geworden. Ik was er steeds druk mee deze onverlaten te verwijderen en te blokkeren. Het enige wat jullie er mogelijk van gemerkt hebben is dat er een storing is geweest. Dit kwam overigens door mij omdat ik een fout had gemaakt in de .htaccess file. (zit de blacklist in) Gelukkig bestaat er voor dit systeem een Security uitbreiding. Na installatie wordt alle narigheid geblokkeerd. Dit systeem heeft echter wel twee nadelen:
Merk je iets geks! Laat het me dan weten. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 19 September 2012, 18:21
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
De aanmelding geschied al met een captcha.
|
|
|
whogenturf |
Geplaatst op 25 August 2014, 15:21
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 25 Aug 2014 |
misschien is het ook een idee om de wachtwoorden tijdens het inloggen niet plaintext te versturen |
|
|
Highway |
Geplaatst op 25 August 2014, 17:10
|
De wachtwoorden worden wel met een salt en een hash opgeslagen in de database en zijn daardoor onleesbaar. Deze website ondersteund ook het https protocol. Als je inlogt of registreerd via https zijn op die manier de gegevens versleuteld. Overigens is al langere tijd het security systeem niet meer actief. Ik heb zelf methodes ontwikkeld om spammers buiten de deur te houden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dit forum heeft een Security Systeem in gebruik genomen.', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
welke videorecorder gebruik je | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 24 Sep 2021 |
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? | Decoders van derden voor digitale radio en tv. | : 7 | 25 Jun 2019 |
Wie komt er nog uit wat die heeft? | Welke zender wil je er nog bij hebben? | : 5 | 15 Aug 2016 |
CAIW forum gestopt per 3mei 2016 | Nieuws van CaiWay/Delta | : 3 | 18 May 2016 |
Wie heeft Safari en wil https://caiway.gebruikers.eu testen? | Algemeen | : 7 | 30 Dec 2015 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie