Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 1 van 2: 12
|
uitgaande mail SMTP
|
|
marcel343 |
Geplaatst op 03 March 2015, 06:23
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 03 Mar 2015 |
sinds gisteren overgestapt op Caiway glasvezel, - internet werkt, - inkomende mail van oude mail adressen bij Planet en Hetnet werkt, - maar uitgaande mail van oude mail adressen bij Planet en Hetnet wordt niet meer verstuurd via Caiway. waar moet ik welke instelling wijziigen ? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 March 2015, 08:30
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Als je windows live heb via accounts,maar dan krijg je 3 mailadressen in Windows live en moet je elke keer bij verzenden kiezen via welke je wilt verzenden ,maar in het forum gedeelte, Instellingen software E-mailadres aanmaken met .nl en" staat ook een discussie hierover |
|
|
Migow |
Geplaatst op 03 March 2015, 09:13
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
Instellen van je uitgaande server. Smtp.caiway.nl zie verder alle info op site van caiway. |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 March 2015, 09:23
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Quote Migow schreef: Instellen van je uitgaande server. Smtp.caiway.nl zie verder alle info op site van caiway. zijn smpt van de oude mailadressen staan niet goed, van caiway wel hij kan die niet verzenden |
|
|
marcel343 |
Geplaatst op 03 March 2015, 11:36
|
Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen. . Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ? |
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 March 2015, 11:46
|
Quote marcel343 schreef: Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen. . Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ? Je moet een nieuw account aanmaken voor planet en niet die van Caiway ,heb even gegoogeld en in de bijlagen staat hoe ze ingevuld moeten worden
Bakstenen voegde bij, bestand:
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 March 2015, 11:48
|
In windows live klik je op accounts en dan email dan kan je een account toevoegen |
|
|
Ex-Ziggo |
Geplaatst op 03 March 2015, 12:12
|
Activiteit » Cogas gebied » Alles-in-1 G150 Berichten: 34 Lid sinds: 28 Feb 2015 |
Voor Kpn/hetnet niets veranderen behalve de smtp instellingen. Verzenden doe je namelijk met smtp. Zie ook deze handleidingen. handleidingene-mail Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit.
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! |
|
|
marcel343 |
Geplaatst op 03 March 2015, 12:14
|
Quote Bakstenen schreef: In windows live klik je op accounts en dan email dan kan je een account toevoegen Ja dat heb ik gedaan, zo heb ik een CAIWAY account toegevoegd. En die doet het ook gewoon goed |
|
|
marcel343 |
Geplaatst op 03 March 2015, 12:15
|
Quote Bakstenen schreef: Quote marcel343 schreef: Ik gebruik inderdaad Windows live en kan kiezen vanaf welk mailadres ik de mail verzendt. Maar als ik Planet of Hetnet kies (is soms nodig) dan lukt dat niet om die mail te versturen. . Ik heb inderdaad de uitgaande server geprobeerd aan te passen (smtp.caiway.nl) maar daar komt iets meer bij kijken zoals SSL en authenticatie. Suggesties ? Je moet een nieuw account aanmaken voor planet en niet die van Caiway ,heb even gegoogeld en in de bijlagen staat hoe ze ingevuld moeten worden Dat heb ik ook geprobeerd, maar helaas dat werkt niet |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitgaande mail SMTP', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gratis spamfiltering: weg met ongewenste mail! Weg met de ongewenste dienst. | Instellingen software | : 2 | 18 Oct 2024 |
SMTP Relay bij Delta | Instellingen software | : 3 | 26 Oct 2022 |
Vreemde mail | Algemeen | : 1 | 19 Jul 2022 |
Mail blijft hangen in spamfolder (-filter?) van Webmail | Storing | : 3 | 23 Dec 2021 |
Ik denk dat deze mail nep is. | Algemeen | : 2 | 18 Aug 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie