Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
SMTP Relay bij Delta
|
|
hansvandijk71 |
Geplaatst op 23 October 2022, 06:39
|
Activiteit » 2548 BP Berichten: 2 Lid sinds: 23 Oct 2022 |
Hallo, Ik ben onlangs overgestapt van Caiway naar Delta. Ik heb op mijn Synology NAS een mail server draaien. Bij Caiway moest ik voor het versturen van email de SMTP Relay instellen. Tot op het lukt het nog niet om bij Delta emails te versturen vanaf de mail server. Weet iemand of SMTP Relay ook benodigd is bij Delta en zo ja, welke instellingen gelden voor Delta? |
|
|
IPv6-Router |
Geplaatst op 26 October 2022, 12:14
|
Activiteit » Maassluis » Alles-in-1 G700 » Genexis Titanium-52 » pfSense 2.5.2 » Alles-in-1HD TV » Entone IPTV Berichten: 97 Lid sinds: 16 Oct 2009 |
Je mag vanaf je eigen IPadres geen mail verzenden, dus je moet inderdaad gebruik maken van de SMTP relay van Delta. IMAP instellingen: Gebruikersnaam: Je volledige @delta e-mailadres Inkomende server: mail.delta.nl Inkomende poort: 993 SSL/TLS: SSL Uitgaande poort: 465 |
|
|
hansvandijk71 |
Geplaatst op 26 October 2022, 17:54
|
Activiteit » 2548 BP Berichten: 2 Lid sinds: 23 Oct 2022 |
Bedankt voor je reactie. Om de een of andere reden lukt het via SMTP relay met de genoemde instelling niet om mail te verzenden. Ik heb nu maar de Delta server direct als SMTP server opgegeven in de mail client, dat werkt gelukkig wel. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SMTP Relay bij Delta', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway wordt Delta | Nieuws van CaiWay/Delta | : 11 | 13 Aug 2024 |
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
PowerLed kleur Nokia modem Delta | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 7 | 12 Aug 2023 |
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta | Interactieve TV, Pay Per Event | : 18 | 08 Jul 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie