obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezelconnector past niet
nijeboer
Vandaag even alles ineen glas aansluiten. De glasvezelconector krijg ik niet voldoende in de glas aansluiting,Caiway gebeld die zegt,moet gewoon kunnen.Wat ik ook probeer lukt niet.Dan moet ik maar even naar studentaanhuis bellen zei hij, daar is de wachttijd zo lang dat je word geadviseerd later weer te bellen. Vind maar raar en dan moet je ook nog zelf betalen en als dan blijkt dat het aan de aansluiting ligt moest ik maar weer bellen en geld terug vragen.
 
erlinden
En...wat is je vraag? Of wil je alleen je ongerief hier kenbaar maken?

Enig idee waarom het niet lukt?
Juiste ingang gebruikt?
Dopje eraf gehaald?
 
nijeboer
Ja poort 1 dat was goed dopje eraf gehaald kan er stukje in op 1cm na, de lege huls ging er ook moeilijk uit die kan ik wel terug plaatsen gaat er wel vergenoeg weer in connector weer geprobeerd
maar die blijft weer steken. Heeft ook iemand zelfde gehad en heeft iemand idee dat het mezelf wel lukt.
 
Migow
zelfde meegemaakt bij mijn broer. Ook gebeld en die man zei doordouwen. Nou als ik dat gedaan had dan hadden ze een compleet nieuwe ftu kunnen plaatsen. Er moet gewoon monteur langskomen, want intern zit je vezel scheef. Fluitje van een cent, maar ze MOETEN een monteur dit laten doen. Dus bellen en eisen dat er zsm monteur dit komt herstellen. Of direct met cogas bellen, want daar moet volgens mij de monteur van geregeld worden!!
succes
 
Caiway Webcare

Quote

nijeboer schreef:

Ja poort 1 dat was goed dopje eraf gehaald kan er stukje in op 1cm na, de lege huls ging er ook moeilijk uit die kan ik wel terug plaatsen gaat er wel vergenoeg weer in connector weer geprobeerd
maar die blijft weer steken. Heeft ook iemand zelfde gehad en heeft iemand idee dat het mezelf wel lukt.


Beste nijeboer,

Ik weet niet of je al contact heb opgenomen met ons. Indien dit niet het geval is kan je ons een privé bericht sturen met je adres gegevens en contactnummer? Dan nemen wij contact met je op om een storingsmelding aan te maken voor een monteursbezoek.

In afwachting op jouw reactie.

Met vriendelijke groet,
Arjan in ’t Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezelconnector past niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie