obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
TV ontvangst haapert vaak
mkuivenhoven
Ik heb Digitale TV via glasvezel dat vanuit de modem naar de Entone ontvanger gaat. Sinds enkele weken hapert het TV ontvangst regelmatig. Het beeld staat stil en vangt dan na 10 seconden weer aan. Dit begint zeer storend te worden. Pls advice.
 
Adios
Roberto is de expert op dit gebied.
Het verlossende antwoord zal dan ook niet lang op zich laten wachten.
Vanavond kijk je weer probleemloos televisie Smile
 
mkuivenhoven
Ik hoop het!
 
Adios
Als het verkeerd is bij deze dan sorry.
Maar ik heb van jou het beeld dat bij jou alles van de Entone het voorbeeldig doet. Ik hoor alleen maar zonneschijn en wapperende bloemetjes bij jou.

Blijkbaar ben jij in staat de Entone zo te vertroetelen dat hij bij jou optimaal werkt.

Dat wil iedereen wel hoor
 
Migow
Ho HDR ook ik heb totaal geen problemen met de entone 515, maar dat wil niet zeggen dat het bij iedereen top werkt. Maar dat is niet alleen met entone. Lees ook best klachten over humax of samsung decoders dus niet alles over een kam scheren. En vergeet ook de mensen niet met ingebouwde decoders daar loopt het ook niet altijd top!

Maar ff to the point:

Al andere utp kabel geprobeerd mkuivenhoven??
En wat Roberto zegt ff via twitter contact opnemen met webcare. Dat is de snelste manier.
 
Adios
Bij mij steken geen modules uit de televisie.

Betreft een los kastje wat met een kabel verbonden is met de monitor met speakers.
Type F9000 van Samsung.

Dat kastje staat weer in een meubel met deurtjes ervoor.


SEK-2500U-Rueckseite-Seitlich1
 
mkuivenhoven
Kan je een willekeurige decoder gebruiken? Want ik heb nog een goede samsung HD decoder liggen.
 
Adios
De glasvezel werkt bij Caiway uitsluitend met IPTV. Een Samsung of Humax DVB-C ontvanger werkt daar dus niet op.

Wel verwacht ik dat Caiway net zoals KPN gaat starten met IPTV met CI+ module.

Dan heb je geen losse kastjes meer nodig.
 
Migow

Quote

mkuivenhoven schreef:

Kan je een willekeurige decoder gebruiken? Want ik heb nog een goede samsung HD decoder liggen.


Ja maar dan wel via je coaxkabel. Dus hoop dat je de coax nog hebt liggen dan kun je meteen genieten van tv zonder hapering
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV ontvangst haapert vaak', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Wel verbinding maar vaak kort geen internet Eigen netwerk : 2 06 mei 2020
Slechte ontvangst radio 4 Analoge radio of televisie storing : 5 26 feb 2018
Hoe vaak vinden updates plaats? Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 31 28 mrt 2015
Advertentie