obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
multiscreen tv
Jan Poulus
bij het proberen te kijken naar tv zenders op mijn pc windows 7 bij multiscreen geeft deze de volgende melding .voor het uitvoeren van verimatrix vieuwright is je toestemming nodig waat moet ik daaraan doen
 
Caiway Webcare
Hallo Jan,

Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het gebruiken van Multiscreen op je Windows 7 PC.

Als ik de melding zo lees, vermoed ik dat je computer je toestemming vraagt om de Verimatrix applicatie (vereist voor gebruik van Multiscreen) te gebruiken. Normaal gesproken kan je dan op ''Ja'' drukken waarna de applicatie wordt gestart.

Graag ontvang ik een screenshot van de melding om je verder te kunnen helpen.

Vriendelijke groeten,

Caiway Webcare

^NL
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Poeleker
Had ik daar ook een vraagje over ik moet een klantcode en een pincode opgeven. Maar kan invoeren wat ik wil het werkt niet.
Ook graag een antwoord webcare. Op de tablet hoefde dat namelijk niet alleen multiscreen gebruikersnaam en wachtwoord.
 
Migow
Het password en gebruikersnaam kun je vinden als je ingelogd bent op de site van caiway: bij mijncaiway

Zie blad 2 van handleiding
https://www.caiway.nl/site/documents/...1D_DEF.pdf
 
Poeleker
Maar dat bedoelde ik ook die heb ik ingevoerd en daarna moet ik dan klantcode en pincode opgeven en die pakt hij niet.
 
Migow
Oke vreemd. Heb het toevallig vanmiddag zelf geprobeerd op me laptop met window 8.1 en het werkt bij mij dus wel gewoon. Dan kan ik je helaas ook niet verder helpen sorry
 
Caiway Webcare
Beste Poeleker,

Kunt u proberen de pincode van de Entone te gebruiken?
Als u deze pincode niet heeft kunt u deze binnen Mijn Caiway opnieuw instellen (onder het kopje 'My TV' en dan 'pincode'Wink.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Poeleker
Ga het proberen morgen.
 
Jan Poulus
jeus wat ben ik toch ook dom gewoon rechter muis knop geklikt (per ongeluk)en plugin geinstaleerd en walla hij doet het,
bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'multiscreen tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Multiscreen en app liggen er uit. Storing : 8 29 mei 2020
Multiscreen App op iMac desktop Storing : 101 24 sep 2019
Multiscreen tv CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 13 mei 2019
Multiscreen Algemeen : 13 08 jan 2019
Advertentie