obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
blauw beeld entone
franky2710
ik heb nu sinds december 2012 de glasvezel aansluiting van caiway. Sinds december 2012 heb ik ook het volgende probleem: zodra ik de tv en decoder aanzet verschijnt er een blauw scherm op de tv. Ik krijg op geen enkele manier voor elkaar dat de tv direct doorgaat naar de zenders. TV is aangesloten via HDMI. Iemand een idee hoe ik dit oplos.
 
Adios
Roberto weet dat vast wel Smile
 
Bakstenen
Misschien gekke vraag, maar kijk je tv via coax (Humax)of via glasvezel (Entone)
 
Bakstenen
Roberto,
dat werd mij ook geadviseerd door de helpdesk alleen geen resultaat,nu werd mij verteld dat de UTP kabel niet goed was, dus die moet ik nog doormeten .
Tot nu toe is het enigste wat helpt even de stekker eruit
 
franky2710
Ik kijk via glasvezel. Volgens de handleiding van Philips zou het liggen aan de video instelling van de entone. Alleen kan ik nergens vinden Hoe ik deze moet wijzigen.
 
Adios
Dat zit in het menu van de Entone. Bij instellingen.
 
Migow
Videoinstellingen kun je volgens mij NIET instellen. Alleen de optie hd of sd. Dus helaas hdr
 
Adios
Als de Entone niet matcht met de televisie zit er niks anders op dan een andere televisie te kopen of de Entone terug te geven.
 
Migow
Dat blauwe scherm is dat niet dat je tv naar av1 gaat ipv het hdmi kanaal van je entone? Maw. Onthoud je tv de laatste instellingen niet ofzo zodat de broninstelling van de tv elke keer verspringt? Neem aan dat je toch beeld hebt via je entone want vanaf eind 2012 geen tv kijken geloof ik ook niet Smile
 
franky2710
nee als ik sinds 2012 geen tv had gehad dan had ik allang in een gekkenhuis gezeten.

Situatie is als volgt:

TV is aangesloten met een HDMI kabel op de entone.
Zodra ik de tv aanzet komt het blauwe scherm te voorschijn.

Ik moet dan via de AB (of van de tv of de Entone dat maakt niet uit) het AV kanaal benaderen. (HDMI1 of HDMI 2)

Volgens de handleiding van de TV (4 jaar oud) zit het hem in de instellingen van de entone. iets met verversingsinstelling en 50 of 60 Hz
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'blauw beeld entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
TV-beeld freeze CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 12 20 mrt 2020
Advertentie