Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Geen beeld en geluid
|
|
Frans89 |
Geplaatst op 02 March 2022, 21:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 02 Mar 2022 |
Goedenavond, Ik heb een vraag mbt tot het interactieve tv kastje van caiway. Beneden doet alles het gewoon. Boven bij mijn zoon krijgt heeft hij sinds vanavond geen beeld en geluid meer. ( vanmorgen deed alles het nog ) Heb alle kabels losgehaald, opnieuw ingesteld maar het blijft terugkomen. Het rare is dat ik wel gewoon in de tv gids of overige instellingen kan komen. Alleen het beeld bij elke zender en het geluid doen het niet. Menu en gids doen het wel Elke knop op de afstandbediening geprobeerd. Alles losgekoppeld, opnieuw opgestart en ingesteld etc etc Iemand een oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen beeld en geluid', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Caiway webtv, commerciƫlen geen beeld. | Digitale radio of televisie storing | : 2 | 30 Dec 2024 |
Radio via tv: geluid hapert, herhaalt of slaat over. | Algemeen | : 2 | 10 Dec 2024 |
Geen verbinding met camera's | Algemeen | : 2 | 21 Mar 2024 |
Sommige apparaten geen verbinding met wifi | Eigen netwerk | : 1 | 31 Jan 2024 |
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |