Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
TV 2x aanzetten voor beeld
|
|
gert1500 |
Geplaatst op 26 January 2021, 11:44
|
Activiteit » 3845CZ » Genexis » TP-Link » Amino Aria Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jan 2021 |
Beste mensen, Het gaat om een Amino Aria icm een Samsung TV. Als ik de Amino Aria afstandbediening gebruik zet ik de decoder aan en de TV. De decoder is geen probleem, maar de TV gaat wel aan maar geeft geen beeld. Als ik vervolgens de TV een keer uitzet en weer aanzet heb ik wel beeld. Het bijzondere is dat als ik de TV aanzet met de originele Samsung AB er wel direct beeld is. We hebben alle mogelijke Samsung codes geprobeerd op de Amino AB. De AB hebben we vervangen voor een ander model, hetzelfde probleem. TV en decoder naar factory reset en meest recente software gedowload. HDMI SEC staat aan. Iemand van jullie een idee wat te doen? |
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 26 January 2021, 23:14
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Soms een handshake probleem met de HDMI kabel en anders gewoon je decoder aanlaten. Verbruikt nagenoeg geen druppel meer stroom ivm de ergernis. Er zijn meer apparaten die de handshake problemen hebben. Een goede universele afstandbediening stuurt de commando's. Of je Samsung in Hotel Modus zetten en laten opstarten in de betreffende HDMI poort. Hoop dat je hier iets mee kunt. |
|
|
gert1500 |
Geplaatst op 27 January 2021, 11:25
|
Activiteit » 3845CZ » Genexis » TP-Link » Amino Aria Berichten: 2 Lid sinds: 26 Jan 2021 |
Dank voor je reactie! Decoder aanlaten is helaas ook geen oplossing, ook dan moeten we de tv twee keer aanzetten. Hotel modus ken ik niet, dus dat ga ik maar es proberen :-) |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 27 January 2021, 18:08
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik heb af en toe die problemen wanneer de decoder uit is geweest. Ik moet dan even switchen tussen COAX en de decoder. Als provider kun je overigens kiezen voor entone als is het goed heb....
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
wsliggers |
Geplaatst op 08 February 2021, 10:20
|
Activiteit » Loenen a/d Vecht » 3632BM » Alles-in-1 G500 » Asus RT-AC3200 » Entone IPTV Berichten: 73 Lid sinds: 03 Nov 2012 |
Op je SamsungTV Anynet+ (HDMI-CEC) activeren. Al geprobeerd?? |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV 2x aanzetten voor beeld', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voorbeeld voor caiway! | Algemeen | : 1 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart | Storing | : 26 | 28 Aug 2022 |
Geen beeld bij iptv | Storing | : 8 | 12 Aug 2022 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie