obey-robots.txt
18 Augustus 2018, 18:10
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 86% [42 stemmen]
86% [42 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 14% [7 stemmen]
14% [7 stemmen]

Stemmen: 49
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515

Mark
Hallo allemaal, wij zijn sinds 27 November aangesloten op het Alles in 1 Glas G200. Alles doet het goed maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515,niet om de boel aan te sluiten maar van de TV ontvanger zelf. Heb al via google zitten zoeken maar kan niet specifiek iets vinden van deze ontvanger want zou ook wel willen weten hoe alles precies werkt. Heb b.v. een favorietenlijst samengesteld maar zou ook willen weten hoe je een zender weer kan verwijderen uit die lijst en nog meer van dat soort dingen.
Alvast bedankt

Groeten,
Mark

Migow
https://www.caiwa...web%29.pdf

Daar vind je ook hoe je zenders kan verwijderen etc etc Vanaf pagina 31 suc6

Mark
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had als zoekopdracht "Entone Amulet 515 manual" en "Entone Amulet 515 gebruiksaanwijzing" gedaan maar kwam er niet uit.

Mark
Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben??

Mark

Caiway Webcare
Mark schreef:

Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben??

Mark

Beste Mark,

Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten.
Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan
Caiway Webcare Team

Mark
Caiway Webcare schreef:

Mark schreef:

Mark

Beste Mark,

Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten.
Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arjan

Bedankt voor het helpende antwoord.

Mark

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
NPO: GEEN PLANNEN VOOR AANBIEDEN THEMAKANALEN IN HD-KWALITEIT Algemeen 77 23 juli 2018, 17:34
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 7 21 juli 2018, 11:14
Herinner mij voor series Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 10 14 juli 2018, 11:41
NPO gaat het WK 2018 in 4K beschikbaar stellen voor aanbieders Algemeen 59 17 juni 2018, 13:04
Entone 510 opnemen via het EPG CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 11 25 april 2018, 21:04
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| flipje03:20:14
| Bordewolf03:59:15
| kareltjuh07:47:24
| Highway08:59:01
| darkstalker21:20:30
| arievree22:08:46
| hampie 1 dag
| osuijk 1 dag
| Sandwedge 1 dag
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

10 augustus 2018, 08:41
Als ik zenders terug kijk onderbreekt hij tussendoor en laad opnieuw. Wat kan ik hier aan doen?

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.