Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515
|
|
Mark |
Geplaatst op 30 November 2014, 11:16
|
Activiteit » Poortugaal » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » Sitecom Wi-Fi Router X4 N300 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 7 Lid sinds: 30 Nov 2014 |
Hallo allemaal, wij zijn sinds 27 November aangesloten op het Alles in 1 Glas G200. Alles doet het goed maar ik ben eigenlijk nog op zoek naar een gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515,niet om de boel aan te sluiten maar van de TV ontvanger zelf. Heb al via google zitten zoeken maar kan niet specifiek iets vinden van deze ontvanger want zou ook wel willen weten hoe alles precies werkt. Heb b.v. een favorietenlijst samengesteld maar zou ook willen weten hoe je een zender weer kan verwijderen uit die lijst en nog meer van dat soort dingen. Alvast bedankt Groeten, Mark |
|
|
Migow |
Geplaatst op 30 November 2014, 11:41
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
https://www.caiway.nl/site/documents/...web%29.pdf Daar vind je ook hoe je zenders kan verwijderen etc etc Vanaf pagina 31 suc6 |
|
|
Mark |
Geplaatst op 30 November 2014, 11:56
|
Activiteit » Poortugaal » Alles-in-1 G250 » Genexis Titanium-52 » Sitecom Wi-Fi Router X4 N300 » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 7 Lid sinds: 30 Nov 2014 |
Bedankt voor de snelle reactie. Ik had als zoekopdracht "Entone Amulet 515 manual" en "Entone Amulet 515 gebruiksaanwijzing" gedaan maar kwam er niet uit. |
|
|
Mark |
Geplaatst op 22 December 2014, 13:44
|
Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben?? Mark |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 22 December 2014, 16:12
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Mark schreef: Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben?? Mark Beste Mark, Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten. Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Arjan Caiway Webcare Team
|
|
|
Mark |
Geplaatst op 23 December 2014, 00:01
|
Quote Caiway Webcare schreef: Quote Mark schreef: Anngezien ik in die handleiding niks lees over de dubbele functie (toetsenboard achterkant) van de afstandsbediening neem ik aan dat wij met de CaiWay Glasvezel diensten daar niks aan hebben?? Mark Beste Mark, Het toetsenbord op de achterzijde kan gebruikt worden bij onze Video on Demand diensten. Bij het inloggen of zoeken naar een film kunt u deze gebruiken. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Arjan Bedankt voor het helpende antwoord. Mark |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Gebruiksaanwijzing voor de Entone Amulet 515', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voorbeeld voor caiway! | Algemeen | : 1 | 23 Jan 2023 |
Poort 80 openen voor internet radio | Hardware instellingen | : 4 | 24 Nov 2022 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
TV voor webtv functie | TV's met ingebouwde Tuners | : 1 | 29 Sep 2021 |
TV 2x aanzetten voor beeld | Algemeen | : 5 | 08 Feb 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie