obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Ervaring G100 Uithoorn
RCEE
Overgestapt van het basispakket Alles in één HD easy naar Alles in één G100.

Na bestelling werd het pakket binnen 4 werkdagen bezorgd.

Mijn bestelling:
Alles-in-1 Glas G100 € 42,50
Basic TV, Internet 100 Mbit/s, VoIP-First Bellen

Extra
- Glasmodem € 0,00
- HD Digitale Ontvanger € 0,00
- VoIP-Comfort+ Bellen € 21,30
- News+ € 5,30
Eenmalig
- Verzend- en administratiekosten € 19,95

Ondanks het feit dat ik de HD ontvanger heb bijbesteld zat deze niet in het pakket.
Volgens de website ontvang je deze indien je deze nog niet eerder hebt ontvangen.[Ik heb deze dus nooit eerder ontvangen.]
Caiway reageert als volgt via twitter:

Quote

Caiway @Caiway
@RCEE007 Deze is niet verwerkt. Deze kan ik na laten bezorgen nadat je de activatie van glasvezel hebt gedaan. ^AH


Vervelend dat ik daar dan weer om moet gaan lopen "zeuren"

Maargoed, primair gebruik ik Windows mediacenter als TV tuner dus de HD ontvanger was eigenlijk bedoeld voor de 2e TV.

De installatie verliep vlot, in eerste instantie had ik de stekker van het glasmodem niet goed in het kastje van de muur gestopt dus dan werkt het niet.

Router installeren [asus Rt-66u] ging ook niet vanzelf maar dat was te wijten aan het feit dat ik daar zelf wat instellingen in had veranderd.

De snelheid bedraad wordt ruimschoots gehaald:

3617006506

Draadloos op 5G haal ik de volgende snelheid:

3617770003

Het verhaal met de HD ontvanger is mij nog niet helemaal duidelijk maar over de prestaties van het pakket niets dan lof!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ervaring G100 Uithoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ervaring interactieve TV? Interactieve TV, Pay Per Event : 14 06 jul 2018
Ervaring overstap van Ziggo naar Caiway glasvezel in Cogas gebied CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 28 27 feb 2015
Eigen HD recorder mogelijk bij G100 glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 4 27 feb 2015
Zeer positieve ervaring! Instellingen software : 14 22 nov 2014
meerdere vragen over G100 pakket CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 06 sep 2014
Advertentie