obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
meerdere vragen over G100 pakket
mol85
Sinds kort hebben ze hier in Almelo glasvezel aangelegd en ik ben eens aan het kijken of het wat voor ons is.
We hebben een G100 pakket op het oog, maar hebben toch nog wel wat vragen, misschien kunnen jullie ons daarbij helpen?

- Als ik het G100 neem, ben ik dan niet verplicht die 42 extra zenders erbij te nemen? en ook het Veilig Internet pakket willen we niet, die is toch niet verplicht om af te nemen?
- Kan ik wel Eredivisie Live (17,95) bij dit pakket nemen?
- Wij hebben nu een verdeelde aansluiting (analoog via Cogas/Caiway) + digitaal tv/internet via Ziggo. Als ik volledig overstap naar het G100 pakket van Caiway, moet ik dan bovenop de 42,50, de kosten van de analoge aansluiting betalen? Of zit dat dan bij het pakket in?
- Ik wil geen gebruik maken van de telefonie optie omdat ik al via voip bel (budgetphone) en dat wil ik graag behouden. Kan ik wel gewoon voip bellen via budgetphone als ik bij Caiway zit? Bij Ziggo nu is dat geen probleem.
- Kan ik mijn eigen router erbij nemen ipv die je kunt aanschaffen via Caiway zelf? Moet ik nog op specifieke dingen letten bij de aanschaf van een eigen router?

Hoop dat jullie mij duidelijkheid kunnen geven.
 
Adios
Extra pakkket afnemen niet verplicht
Internetbeveiling afnemen niet verplicht
Gebruik zelfgekozen router met glasvezel gaat uistekend
Caiway biedt helaas geen abonnementen zonder VOIP zoals UPC wel doet.
Als je Ere divisie afsluit ( wat prima kan bij Caiway) vermoed ik dat je dit alleen
op de glasvezel kan zien en niet op de coaxkabel,
omdat het coaxtelevisieaanbod nog van Ziggo is en Caiway en Ziggo nog niet zijn gefuseerd.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'meerdere vragen over G100 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
Meerdere TV's op Alles-in-1 Glas G500 Algemeen : 4 03 jan 2017
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Advertentie