obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Signaal valt regelmatig weg Schiedam
Com
De verbinding valt met regelmaat weg, alle gebruikers in huis ervaren dat dan op hetzelfde moment, Dit varieert van een paar seconden tot een minuut/minuten. Het tv-signaal is ook niet altijd optimaal, dat is soms ''blokkerig'' en duurt meestal een paar seconden. Soms dagen, meerdere keren per dag last van, dan weer dagen geen last van storingen.

Draadloos of bekabeld, maakt weinig verschil. Laptop / PC / smartphone / gameconsoles maakt niet uit, ze hebben er allemaal last van, of beter gezegd we hebben er last van.

We hebben al vaker contact met caiway gehad, maar altijd kregen wij als antwoord dat het probleem bij ons zou liggen. Ik heb sterk het vermoeden dat dat niet het geval is. Er is al 2x een monteur langs geweest; 1e x modem doorgemeten > niks aan de hand, 2e x aansluitpunten vervangen en doorgemeten > niks aan de hand.

- Iets meer dan een jaar geleden een nieuwe router aangeschaft > Asus RT - N66U Double 450 Mbps N Router (prima router, niks mis mee)
- nieuwe cat5e kabel tussen Arris modem en router aangelegd (voorgestekkerd)
- ook wifi frequentie aangepast ivm eventuele overbelasting freq. door buurtbewoners > geen verschil
- ook met een ethernetkabel hadden wij op zowel pc, laptop als gameconsole last van deze storingen.

Ik denk, weet dat natuurlijk niet zeker, dat het aan de docsys dozen van Caiway ligt. Dat die de storing op ons netwerk veroorzaken?

Terug naar KPN willen we niet (zijn niet snel genoeg op ons adres), wel zien we graag een oplossing! Wie helpt ons met dit probleem?

Bij voor baat dank!
 
breaker
Ik woon in Schiedam Noord nergens geen last van. Wel beetje makkelijk om je de schuld te geven. Je kan Caiway vragen voor een nieuwe modem en dit voorleggen.
 
Com
Dat is nog een optie die open staat ja, bedankt! Had ik nog niet aan gedacht omdat, we pas dik een jaar abonnee zijn en die modem dus vrij nieuw (moetWink zijn.

En idd in mijn wijk genoeg kennissen met Caiway die ook nergens last van hebben, mss is dit eenoplossing.
 
Caiway Webcare
Beste Com,

We gaan graag voor je na wat er aan de hand is en bieden graag onze hulp aan.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven?

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Com
Beste Harma,

bij deze via een PB even onze adresgegevens verzonden, hoop dat er snel een oplossing komt.

Mvg.
 
Com
Na de modem rechtstreeks (zonder splitter) op de wandcontactdoos te hebben aangesloten, was er geen sprake meer van afwijkende waardes. De splitter zou dus het probleem zijn ? We krijgen dus weer een nieuwe splitter toegestuurd en van het weekend worden er metingen verricht. B'tje vreemd want vorig jaar heeft een monteur de splitter ook al vervangen... Mocht het hiermee (wederom) niet opgelost zijn dan gaan we maar eens informeren bij de Opta en Consuwijzer. Opzeggen is geen optie...
 
breaker
Ik hoop dat de splitter het is.

Je kan ook op deze website kijken vaak hebben hun een goede oplossing.
http://www.kabelkeur.nl/storing-oplossen/
 
Com
Ik hoop het ook...

bedankt, als ik klaar ben met mn pc build ga ik gelijk even die site checken!
 
Com
btw af en toe storing op de tv is nog te doen (kabels aangelegd in 2004), vinden we niet heel erg storend. Het wegvallen van het internetsignaal is wel onwijs vervelend.
 
Com
Ook het telefoonverkeer lijkt daar last van te hebben, ruis / wegvallen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Signaal valt regelmatig weg Schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Verbinding valt telkens weg CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 01 mei 2022
Web tv valt uit Interactieve TV, Pay Per Event : 16 16 apr 2021
internet valt regelmatig weg Eigen netwerk : 1 16 feb 2021
Advertentie