obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO nu ook voor Tele2-abonnees
Highway
De Amerikaanse betaalzender HBO komt deze week ook beschikbaar voor abonnees van Tele2. Klanten van Tele2 kunnen vanaf dinsdag 11 maart de HBO-series zien, maakte de aanbieder van telefonie, internet en televisie maandag bekend.

Tele2 is op kabelaar Caiway na de laatste aanbieder die de drie HD-zenders HBO 1, 2 en 3 aan het pakket toevoegt. Ziggo was in februari 2012 de eerste aanbieder die HBO in Nederland introduceerde.
Handtekening
Wink
 
Adios
Stilstand is achteruitgang.

Caiway gaat blijkbaar graag achteruit.
Al jaren kommer en kwel bij Caiway met de betrekking tot nieuwe zenders.

Ik geloof er niet meer in.
 
breaker
HBO hoef voor mij niet ik ga geen 15.50 betalen voor een film kanaal.

We zeuren met ze alle dat voetbal en meer top sport steeds meer achter de decoder komt en hier voor niet willen betalen. Maar een film kanaal waar je voor moet betalen die missen we nog.

Caiway mag van mij meer HD kanaal in het basis pakket invoeren. Daar loopt Caiway nog steeds erg op achter de laatste 2 jaar.
 
gamespel

Quote

breaker schreef:

HBO hoef voor mij niet ik ga geen 15.50 betalen voor een film kanaal.

We zeuren met ze alle dat voetbal en meer top sport steeds meer achter de decoder komt en hier voor niet willen betalen. Maar een film kanaal waar je voor moet betalen die missen we nog.

Caiway mag van mij meer HD kanaal in het basis pakket invoeren. Daar loopt Caiway nog steeds erg op achter de laatste 2 jaar.


Inderdaad en laat ze het geld in een nieuwe decoder stoppen!
 
Adios
Waarom geeft Caiway gewoon geen DVB-C door via de glasvezel? De nieuwste televisies zijn al gezegend met een dubbele tuner. Heb je geen losse kastjes ellende meer nodig om op te nemen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO nu ook voor Tele2-abonnees', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Advertentie