Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Dlink Router DIR655 max upload speed glasvezel
|
|
royenglenn |
Geplaatst op 21 February 2014, 17:24
|
Activiteit » monster » 2681eb » Alles-in-1 Plus » Dlink Dir655 » Basic TV Berichten: 1 Lid sinds: 21 Feb 2014 |
Ik heb een glasvezelverbinding van 150mb Nadat ik een speedtest had gedaan kwam ik erachter dat mijn upload speed slechts de helft was van mijn 150mb downloadspeed Hierna heb ik eerst de PC rechtstreeks aangesloten op het glasvezel modem, en opnieuw een test gedaan Toen had ik wel ook een uploadsnelheid van 150mb Het moest dus aan mijn router liggen Volgens de specificaties van de DLINK DIR 655 heeft deze een wan verbinding van 1Gigabit, dus hij moest het aankunnen Ik heb gevonden wat je moet doen in de instellingen van de router In het menu ga naar : Advanced Kies in het linkerscherm voor QOS engine Haal de vink weg bij "Enable Traffic Shaping" en voila.....je hebt 150mb upload speed Misschien dat deze truuk ook op andere routers van toepassing is succes......dick
royenglenn voegde bij, bestand:
|
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 27 February 2014, 16:09
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
Quote Volgens de specificaties van de DLINK DIR 655 heeft deze een wan verbinding van 1Gigabit, dus hij moest het aankunnen Een Gbit WAN/LAN poort zegt niets over de werkelijke capaciteit van een router. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dlink Router DIR655 max upload speed glasvezel', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Problemen met website, router port 443 | Hardware instellingen | : 4 | 11 Feb 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
Router | Eigen netwerk | : 2 | 11 Feb 2023 |
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel | Hardware instellingen | : 4 | 31 May 2022 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie