obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing glasvezel Wateringse Veld - Lievensbergstraat
braalfm
Sinds 19h geen internet en telefoon meer. Mijn overbuurman (ook Caiway) geen internet, tv en telefoon meer. Alvast bedankt voor oplossen van storing.
 
Leonardus
Hier ook niet, Wateringse Veld, Hoge Veld, Brasiliastraat met glasvezel...
 
braalfm
Ik heb geen telefoonnummer van een storingsdienst kunnen vinden.
Toch apart dat een dienst die TV, internet en telefonie biedt in een vrij groot gebied, een service waarvan tegenwoordig een grote uptime verwacht 24h/24h 7d/7d, geen bereikbare storingsdienst op zondag heeft. Tenzij natuurlijk onze berichten snel opgepakt worden via dit forum....
 
braalfm
Inderdaad, de MB's vliegen weer om de oren... (even snelheidstestje gedaan).
Enig idee van de oorzaak?
 
Caiway Webcare
Buiten openingstijden helpdesk is er geen storingsdienst. Wel is er 24/7 een achterwacht die het netwerk controleert en overgaat tot actie wanneer er een storing ontstaat.

Gisteravond is er een melding op onze site geplaatst en was een collega op twitter @Caiway actief met updates.

Dat de storing in jouw regio is verholpen staat nu nog op de site: https://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/storingenenonderhoud

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
braalfm
Betekent het dat dit forum continu gemonitored wordt i.r.t. storingen?
(maar goed dat ik nog alternatieve internetverbinding had om hier een melding te kunnen doen)

Zijn er nog alternatieve manieren om een storing in de picture te krijgen buiten kantoortijden?
 
Caiway Webcare
Beste braalfm,

Webcare houdt dit forum in de gaten en plaatst meldingen, maar bij een grote(re) storing is dit niet het geval. Dit forum is niet van Caiway zelf.

Wanneer een storing zich voordoet en de impact is groot dan wordt er een melding op onze site geplaatst. Vervolgens wordt Webcare ingeschakeld om via twitter meldingen te plaatsen.

De plek om na te gaan of er een storing is, is onze site of ons twitteraccount.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
darkstalker
@Webcare: Waarom worden storingen en onderhouds mededelingen altijd na twee of drie dagen verwijderd? Een "archief" van 1-3 maanden zou fijn zijn.
 
Caiway Webcare
Beste darkstalker,

De betreffende afdeling die de meldingen plaats en verwijderd op de website heeft er voor gekozen geen archief bij te houden waar klanten in kunnen kijken.

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jj1987
Zou ik ook niet doen, dan zien ze de vele storingen in een oogopslag. Als je ze verwijderd is er toch niks gebeurdSad
Ze plaatsen een melding ook veel te laat. Zo laat dat het bijna weer tijd is om hem weg te halen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing glasvezel Wateringse Veld - Lievensbergstraat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
Advertentie