Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Goede service
|
|
erickiel |
Geplaatst op 07 December 2013, 17:37
|
Activiteit » IJsselstein » 3402 » Alles-in-1 Totaal » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 112 Lid sinds: 22 May 2010 |
Een week of drie geleden heb ik in forum van caiway een opmerking gemaakt over vastlopen van de entone 400, had hier elke dag last van, de volgende dag werd ik netjes door caiway gebeld en kreeg te horen dat ze me ontvanger gingen monitoren, na twee weken kreeg ik netjes een brief dat er een nieuwe ontvanger onderweg was, dus afgelopen maandag werd ik gebeld door caiway of het nu goed werkte, alleen de ontvanger had ik nog niet ontvangen. Gisterenavond liep mijn "oude" ontvanger weer vast dus weer opstarten kreeg ineens de melding klantnummer en pincode invoeren dit gedaan en werkte niet klantenservice gebeld (15 min wacht tijd) en ben toen ook perfect geholpen en kon weer tv kijken sindsdien alleen vaak melding in beeld gehad Maar net de nieuwe ontvanger, entone 515, mogen ontvangen en deze werkt nu goed al met al tevreden over de service die geleverd is |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goede service', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Goede raad | Algemeen | : 6 | 03 Dec 2017 |
Trage download en goede uplaod snelheid | Snelheid | : 3 | 13 Mar 2016 |
Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee | Klacht over CaiWay/Delta | : 33 | 14 Feb 2015 |
Zenders weg melding: New Service | Digitale radio of televisie storing | : 13 | 08 Apr 2014 |
De fantastische service van Caiway :-( | Klacht over CaiWay/Delta | : 7 | 20 Jan 2014 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie