obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Goede service
erickiel
Een week of drie geleden heb ik in forum van caiway een opmerking gemaakt over vastlopen van de entone 400, had hier elke dag last van, de volgende dag werd ik netjes door caiway gebeld en kreeg te horen dat ze me ontvanger gingen monitoren, na twee weken kreeg ik netjes een brief dat er een nieuwe ontvanger onderweg was, dus afgelopen maandag werd ik gebeld door caiway of het nu goed werkte, alleen de ontvanger had ik nog niet ontvangen.
Gisterenavond liep mijn "oude" ontvanger weer vast dus weer opstarten kreeg ineens de melding klantnummer en pincode invoeren dit gedaan en werkte niet klantenservice gebeld (15 min wacht tijd) en ben toen ook perfect geholpen en kon weer tv kijken sindsdien alleen vaak melding in beeld gehad

Ba36UgiIQAA6Vjd

Maar net de nieuwe ontvanger, entone 515, mogen ontvangen en deze werkt nu goed
al met al tevreden over de service die geleverd is
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Goede service', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Goede raad Algemeen : 6 03 dec 2017
Trage download en goede uplaod snelheid Snelheid : 3 13 mrt 2016
Klantenservice Caiway goede informatie ja/nee Klacht over CaiWay/Delta : 33 14 feb 2015
Zenders weg melding: New Service Digitale radio of televisie storing : 13 08 apr 2014
De fantastische service van Caiway :-( Klacht over CaiWay/Delta : 7 20 jan 2014
Advertentie