Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
Genexis kabel past niet op aansluitpunt
|
|
chris_z |
Geplaatst op 18 October 2013, 17:33
|
Activiteit » Kwintsheul » 2295PC » Alles-in-1 Basis Berichten: 2 Lid sinds: 18 Oct 2013 |
Hallo, Als ik mijn genexis aan wil sluiten op mijn glasvezel binnekomst punt, past deze hier niet op, allebei de placeholders kunnen er wel netjes in, maar de genexis kabel gaat er 1cm te weinig in vergeleken met de placeholders. Ik hoorde dat je moet duwen tot je een klik hoort, maar als ik harder duw dan op het moment duw ik waarschijnlijk het aansluitpunt door de muur heen. Iemand ervaring met dit probleem? |
|
|
chris_z |
Geplaatst op 22 October 2013, 11:12
|
Activiteit » Kwintsheul » 2295PC » Alles-in-1 Basis Berichten: 2 Lid sinds: 18 Oct 2013 |
Monteur is vanochtend langsgeweest, was inderdaad een probleem met de connectoren, heeft het meteen verholpen. Alles werkt nu perfect, thanks! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis kabel past niet op aansluitpunt', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Toon niet aan de praat | Hardware instellingen | : 1 | 19 Oct 2024 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
TV herkend signaal niet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 02 Oct 2023 |
Het kastje dat we niet hebben... | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 06 Sep 2023 |
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem | Instellingen software | : 6 | 07 Aug 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie