Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
apparaat code entone
harm
van caiway
letterlijk schrijven ze De code voor de entone is code 24
( ik heb tijdelijk om te proberen een universele afstandbediening van caiway
Deze is beter dan de standaard maar mist wel veel knoppen.

Het is en blijft jammer dat ze geen afstandbediening hebben gemaakt met een normaal formaat
Handige bediening en alle functies onder en knop

Dus ik denk dat ik nu ook maar moet kijken voor een programmeerbare die aan mijn eisen voldoet.

kawamaup
K heb ook een logitech harmony. De 600c. Is deze makkelijk in te leren?Ik heb t pakket nog niet. Buren wel maar ik wordt heel erg niet blij van alle ellende die ik nu op t forum lees. Waardeloze ontvanger. Flut ab. Ik heb al zoveel gelezen dat de moed me bij voorbaat al in de schoenen zakt. Ongelooflijk dat ze een state of the art netwerk met zulke eind apparatuur kunnen vergriepen

kawamaup
Ja dat hoop ik ook. Zou mooi zijn om de vervanger van mn huidige tv zonder tussenkomst van een kastje optimaal te gebruiken

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 27 2012 12:53:30:
Aanvulling
Pakket zojuist binnen. Zo gauw openmaken

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 28 2012 16:46:14:
Zo...inmiddels heb ik de Harmony 600C volledig ingeleerd. De AB werkt perfect. Alle functies van de bijgeleverde AB heb ik overgezet en dat gaat prima.
Alles zo ingesteld dat als ik TV wil kijken dat de TV en de Entone aangaan incl de surround set met optische geluidskabel ertussen. Kortom, tot nu blij.
Overigens kon ik de tv vwb geluid en aan en uitzetten middels de bijgeleverde codes uit de gebruikershandleiding ook bedienen op de meegeleverde AB. Ik kon dan de TV uit en aanzetten. met de AV knop door al mn sources wandelen en de AB zo ingeleerd dat het geluid van de TV met de bijgeleverde AB kon worden geregeld....
Gewijzigd door kawamaup op 28 December 2012, 16:46

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'apparaat code entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 Dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 Dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 Sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 Jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 Jun 2019