Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
|
|
kalmma |
Geplaatst op 19 August 2012, 11:09
|
Activiteit » Gouda » 2805 » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Humax iRHD-5050c Berichten: 6 Lid sinds: 02 Jun 2012 |
Ik heb ook nog steeds last van hetzelfde probleem. Heb 3 weken geleden weer contact opgenomen met Caiway en ze gingen toen een modemtest doen. die test duurde 5 dagen als daar iets uit zou komen zou er een monteur aangestuurd worden. Die monteur is uiteindelijk zonder vooraankondiging langs geweest alleen toen was ik met vakantie. Ik heb daarna gebeld ( moet hier in Gouda met de Rekam) en toen vertelde de monteur dat ie niets had kunnen vinden buiten en dat ie het idee had aangezien op dat moment het internet bij mij nog weer werkte dat het probleem was opgelost nadat die de verbindingen buiten goed had vastgezet. Toen Caiway gebeld en die melde ook dat de verbinding er heel goed uitzag dus dat het probleem opgelost was. Tot gisteren toen viel het weer weg. Nu hebben ze weer gemeten met spleitter en zonder splitter en zien ze toch een probleem. je gebruikt 4 kanalen voor de communicatie (4 aparte frequentie's) en een van die kanalen heeft een probleem. Ze weten alleen niet waar dat door komt. de meneer van Caiway zag alleen wel dat de verbinding zo dus danig slecht was nu dat hij niet verwachte det het weer een week goed zou blijven gaan. en dat klopte ook want vanmorgen lag het er alweer uit. het heeft dus ongeveer 12 uur gewerkt. Als het goed is wordt er nu weer een monteur aangestuurd en gaan ze verder zoeken. Ik heb al gevraagd of het niet slim is om het modem uit voorzorg om te ruilen maar dat willen ze niet. Ben benieuwd hoe lang dt allemaal nog gaat duren Als het werkt is het top maar de keren dat het niet werkt gaan nu toch wel heel erg vervelend worden. Als er meer bekend is laat ik het hier horen want zo te zien hebben veel meer mensen last van dit probleem !!!!! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 21 August 2012, 12:03
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Zou u uw postcode en huisnummer in een privébericht kunnen sturen, dan kijk ik wat er op dit moment aan de hand is. @mdraai Ik zag dat de internet helpdesk uw melding al in behandeling heeft genomen. Ik vertrouw erop dat de helpdesk dit voor u op gaat lossen. Jan van Gorsselen Caiway Webcare Team
|
|
|
mdraai |
Geplaatst op 23 August 2012, 12:04
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Hoera bijna een volle week internet. Alleen jammer dat ik pas gisteren een speedtest deed. downloadsnelheid onder de 6Mbs terwijl we 50 Mbs moeten hebben. Na een telefoontje met de helpdesk en de computer rechtstreeks op het modem weer een meting met 50 Mbs. Maar kijken wat de router doet. Martin Gewijzigd door mdraai op 23 August 2012, 12:17 |
|
|
drau |
Geplaatst op 25 August 2012, 08:19
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 30 Jul 2010 |
Mijn internet verbinding hier in Gouda Goverwelle is deze week ook niet zo best, vooral vrijdag avond lag hij er telkens uit. Ik heb ook vaak een hele hoge latency. Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 25 2012 08:37:56: Het lijkt vooral de upload snelheid te zijn die soms niets lijkt te doen Gewijzigd door drau op 25 August 2012, 08:37 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 25 August 2012, 14:02
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik schrik hier toch wel van. Het is constant Bingo in Gouda !! Hier op de glavezel in Krimpen, zelden problemen. Ik hoop dat jullie het ook snel krijgen. |
|
|
Niels |
Geplaatst op 25 August 2012, 19:53
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 25 Feb 2012 |
Hier in IJsselstein is het ook weer mis, sinds een paar dagen schiet de downloadsnelheid onder 5 Mb/s. De online helpdesk hier helpt dan enorm en dan is het zo gemaakt. Helaas is het dan later (soms een paar weken, soms een maand) weer mis. |
|
|
drau |
Geplaatst op 26 August 2012, 12:04
|
Activiteit Berichten: 56 Lid sinds: 30 Jul 2010 |
Bij mij is het sinds vrijdag tot en met nu heel slecht, helaas. Ik hoop echt dat dit maandag verholpen is... |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 28 August 2012, 14:29
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
@ mdraai Ik zie in de database dat je inmiddels telefonisch contact gehad hebt met een van onze werknemers van de helpdesk. Ik vertrouw erop dat hij de storing behandeld en opgelost heeft met je. @ drau Zou je een telefoonnummer kunnen sturen in een PB zodat we telefonisch het een en ander kunnen bespreken omtrent de storing? @ Niels De storing welke je meld, speelt deze constant of is dit af en toe? Mike Eggen Caiway Webcare Team
|
|
|
mdraai |
Geplaatst op 28 August 2012, 20:22
|
Activiteit » Schiedam » 3122HV » Alles-in-1 Lounge » Arris Touchstone » Eminent EM4544 Berichten: 9 Lid sinds: 15 Aug 2012 |
Opgelost kan ik niet zeggen. Het probleem kwam regelmatig voor. Monteur van K+H houdt het in de gaten, sinds die tijd geen uitval gehad. Heeft voor zover ik weet helaas niet gevonden waardoor de storing optrad. In ieder geval meer dan een week internet alleen een paar dagen een zeer trage verbinding gehad. Snelheid is nu iig dicht bij de snelheid die volgens het abonnement geleverd zou worden. Martin |
|
|
Niels |
Geplaatst op 28 August 2012, 22:56
|
Activiteit Berichten: 10 Lid sinds: 25 Feb 2012 |
Quote Caiway Webcare schreef: @ mdraai Ik zie in de database dat je inmiddels telefonisch contact gehad hebt met een van onze werknemers van de helpdesk. Ik vertrouw erop dat hij de storing behandeld en opgelost heeft met je. @ drau Zou je een telefoonnummer kunnen sturen in een PB zodat we telefonisch het een en ander kunnen bespreken omtrent de storing? @ Niels De storing welke je meld, speelt deze constant of is dit af en toe? Mike Eggen De storing (die ik ook via PM heb gemeld) speelt zich in episodes af. Van enkele uren tot een heel weekend gaat de snelheid op en neer. De snelheid gaat sterk op en neer, bereikt bijna helemaal geen rustpunt en heeft meer (en langere) negatieve uitschieters dan positieve. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wegvallen webtv.caiway.nl | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 28 Sep 2024 |
Glasvezel Internet + DVB-C | Abonnementen | : 3 | 19 Jun 2024 |
Philips SmartTV plus internet | Hardware instellingen | : 1 | 29 Nov 2023 |
Traag internet. | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 1 | 28 May 2023 |
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 11 Feb 2023 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie