obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
kalmma
Ik heb ook nog steeds last van hetzelfde probleem. Heb 3 weken geleden weer contact opgenomen met Caiway en ze gingen toen een modemtest doen. die test duurde 5 dagen als daar iets uit zou komen zou er een monteur aangestuurd worden. Die monteur is uiteindelijk zonder vooraankondiging langs geweest alleen toen was ik met vakantie. Ik heb daarna gebeld ( moet hier in Gouda met de Rekam) en toen vertelde de monteur dat ie niets had kunnen vinden buiten en dat ie het idee had aangezien op dat moment het internet bij mij nog weer werkte dat het probleem was opgelost nadat die de verbindingen buiten goed had vastgezet. Toen Caiway gebeld en die melde ook dat de verbinding er heel goed uitzag dus dat het probleem opgelost was. Tot gisteren toen viel het weer weg. Nu hebben ze weer gemeten met spleitter en zonder splitter en zien ze toch een probleem. je gebruikt 4 kanalen voor de communicatie (4 aparte frequentie's) en een van die kanalen heeft een probleem. Ze weten alleen niet waar dat door komt. de meneer van Caiway zag alleen wel dat de verbinding zo dus danig slecht was nu dat hij niet verwachte det het weer een week goed zou blijven gaan. en dat klopte ook want vanmorgen lag het er alweer uit. het heeft dus ongeveer 12 uur gewerkt. Als het goed is wordt er nu weer een monteur aangestuurd en gaan ze verder zoeken. Ik heb al gevraagd of het niet slim is om het modem uit voorzorg om te ruilen maar dat willen ze niet.

Ben benieuwd hoe lang dt allemaal nog gaat duren Als het werkt is het top maar de keren dat het niet werkt gaan nu toch wel heel erg vervelend worden.

Als er meer bekend is laat ik het hier horen want zo te zien hebben veel meer mensen last van dit probleem !!!!!
 
Caiway Webcare
Zou u uw postcode en huisnummer in een privébericht kunnen sturen, dan kijk ik wat er op dit moment aan de hand is.


@mdraai Ik zag dat de internet helpdesk uw melding al in behandeling heeft genomen.
Ik vertrouw erop dat de helpdesk dit voor u op gaat lossen.


Jan van Gorsselen
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mdraai
Hoera bijna een volle week internet.
Alleen jammer dat ik pas gisteren een speedtest deed.
downloadsnelheid onder de 6Mbs terwijl we 50 Mbs moeten hebben.

Na een telefoontje met de helpdesk en de computer rechtstreeks op het modem weer een meting met 50 Mbs.
Maar kijken wat de router doet.

Martin
Gewijzigd door mdraai op 23 augustus 2012, 12:17
 
drau
Mijn internet verbinding hier in Gouda Goverwelle is deze week ook niet zo best, vooral vrijdag avond lag hij er telkens uit. Ik heb ook vaak een hele hoge latency.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 25 2012 08:37:56:
Het lijkt vooral de upload snelheid te zijn die soms niets lijkt te doen
Gewijzigd door drau op 25 augustus 2012, 08:37
 
Adios
Ik schrik hier toch wel van.
Het is constant Bingo in Gouda !!

Hier op de glavezel in Krimpen, zelden problemen.
Ik hoop dat jullie het ook snel krijgen.
 
Niels
Hier in IJsselstein is het ook weer mis, sinds een paar dagen schiet de downloadsnelheid onder 5 Mb/s.
De online helpdesk hier helpt dan enorm en dan is het zo gemaakt. Helaas is het dan later (soms een paar weken, soms een maand) weer mis.
 
drau
Bij mij is het sinds vrijdag tot en met nu heel slecht, helaas. Ik hoop echt dat dit maandag verholpen is...
 
Caiway Webcare
@ mdraai
Ik zie in de database dat je inmiddels telefonisch contact gehad hebt met een van onze werknemers van de helpdesk. Ik vertrouw erop dat hij de storing behandeld en opgelost heeft met je.

@ drau
Zou je een telefoonnummer kunnen sturen in een PB zodat we telefonisch het een en ander kunnen bespreken omtrent de storing?

@ Niels
De storing welke je meld, speelt deze constant of is dit af en toe?

Mike Eggen
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mdraai
Opgelost kan ik niet zeggen.
Het probleem kwam regelmatig voor.
Monteur van K+H houdt het in de gaten, sinds die tijd geen uitval gehad.
Heeft voor zover ik weet helaas niet gevonden waardoor de storing optrad.

In ieder geval meer dan een week internet alleen een paar dagen een zeer trage verbinding gehad. Snelheid is nu iig dicht bij de snelheid die volgens het abonnement geleverd zou worden.

Martin
 
Niels

Quote

Caiway Webcare schreef:

@ mdraai
Ik zie in de database dat je inmiddels telefonisch contact gehad hebt met een van onze werknemers van de helpdesk. Ik vertrouw erop dat hij de storing behandeld en opgelost heeft met je.

@ drau
Zou je een telefoonnummer kunnen sturen in een PB zodat we telefonisch het een en ander kunnen bespreken omtrent de storing?

@ Niels
De storing welke je meld, speelt deze constant of is dit af en toe?

Mike Eggen


De storing (die ik ook via PM heb gemeld) speelt zich in episodes af. Van enkele uren tot een heel weekend gaat de snelheid op en neer. De snelheid gaat sterk op en neer, bereikt bijna helemaal geen rustpunt en heeft meer (en langere) negatieve uitschieters dan positieve.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie