obey-robots.txt
Advertentie
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
cabrio4ever
Ik heb nu al tijden dat mijn telefonie en internet vrijwel dagelijks een keer uitvalt.
Ik heb al meerdere nieuwe splitters gekocht maar dat helpt niets...

Het enige wat "tijdelijk" werkt is het modem resetten rechtstreeks op de hoofdaansluiting en dan snel loskoppelen en de splitter ertussen, dan doet hij het meestal weer een dag.
Ik wordt hier aardig gestoord van...

Als het werkt is het internet ook super, altijd volle snelheid echt geweldig totdat het oranje lampje op het modem weer gaat branden en bovengenoemde reset procedure het enige is wat werkt.

Help..wat moet ik nu toch.....

Groetjes,
Rene
 
data-full-width-responsive="true">
Caiway Webcare
Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine
Caiway Webcare Team
 
kalmma

Quote

Caiway Webcare schreef:

Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine


Hoi Rene,

Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ????

Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen.

gr mario
 
popmart1970
ben ook wel benieuwd.....(ga over een paar dagen aansluiten, zit ook in schiedam (3123) ) of oorzaak bekend is en of het een individueel of plaatselijk probleem is.....mocht ik dit ook gaan opmerken!!!

Thnx....uiteraard hoop ik dat het opgelost is...VOORGOED!! Wink
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Caiway Webcare

Quote

kalmma schreef:

Quote

Caiway Webcare schreef:

Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine



Hoi Rene,

Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ????

Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen.

gr mario





Beste Kalmma,

bovenstaande is ook op jou van toepassing. We ontvangen graag je gegevens en probleemomschrijving in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
popmart1970
@Cabrio4ever en @Kalmma !!

Is jullie probleem al opgelost en werkt alles weer 100% ?!@?!
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
kalmma
Ik heb vorige week zaterdag de door Caiway geleverde aansluitkabel vervangen door een zelf gemaakte met goeie kwaiteit en vanaf dat moment werkt het.

Ik heb het idee dat die aansluitkabels voor het aansluiten van het modem van een beetje erg goedkope kwaliteit zijn.
 
popmart1970
@Kalmma ben blij dat bij jou nu alles weer werkt!!!!

Zelf de bijgeleverde coax-kabel wel gebruikt...echter voor de UTP kabel heb ik de reds bestaande bekabeling gebruikt....tot heden loopt alles mega soepel!!!

veel storing-vrij kijk/web plezier!!

GrinSmile
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
dekneet
hallo

heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten
deze is vervangen door caiway daarna super verbinding

over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s
 
Caiway Webcare

Quote

dekneet schreef:

hallo

heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten
deze is vervangen door caiway daarna super verbinding

over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s


Ons streven is om een zo stabiel mogelijk signaal te leveren, we horen het graag wanneer er een storing speelt zodat we daarmee aan de slag kunnen gaan.

Mocht je, of iemand anders nog last hebben horen we het graag via een privébericht met het adres zodat we daar een oplossing voor zullen vinden.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met verbinding tussen 2 caiway internet aansluitingen Eigen netwerk : 25 16 aug 2019
Onderbreking vaste telefonie Storing : 4 13 jun 2019
Website dagelijks een uur niet bereikbaar Instellingen software : 8 19 feb 2019
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 17 19 jan 2019
Caiway internet geen tv meer Digitale radio en televisie, tips & truuks : 4 17 jan 2019