obey-robots.txt
23 Juli 2018, 02:28
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 85% [41 stemmen]
85% [41 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 15% [7 stemmen]
15% [7 stemmen]

Stemmen: 48
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Dagelijks wegvallen internet en telefonie

cabrio4ever
Ik heb nu al tijden dat mijn telefonie en internet vrijwel dagelijks een keer uitvalt.
Ik heb al meerdere nieuwe splitters gekocht maar dat helpt niets...

Het enige wat "tijdelijk" werkt is het modem resetten rechtstreeks op de hoofdaansluiting en dan snel loskoppelen en de splitter ertussen, dan doet hij het meestal weer een dag.
Ik wordt hier aardig gestoord van...

Als het werkt is het internet ook super, altijd volle snelheid echt geweldig totdat het oranje lampje op het modem weer gaat branden en bovengenoemde reset procedure het enige is wat werkt.

Help..wat moet ik nu toch.....

Groetjes,
Rene
 
Caiway Webcare
Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine
Caiway Webcare Team
 
kalmma
Caiway Webcare schreef:

Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine


Hoi Rene,

Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ????

Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen.

gr mario
 
popmart1970
ben ook wel benieuwd.....(ga over een paar dagen aansluiten, zit ook in schiedam (3123) ) of oorzaak bekend is en of het een individueel of plaatselijk probleem is.....mocht ik dit ook gaan opmerken!!!

Thnx....uiteraard hoop ik dat het opgelost is...VOORGOED!! Wink
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Caiway Webcare
kalmma schreef:

Caiway Webcare schreef:

Hoi Rene,

We willen graag voor je kijken wat er aan de hand is, kun je daarvoor je gegevens sturen in een privébericht? Je kunt voor tips wel alvast kijken op: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/klantenservice/internet/tipsvoorinternet/tipsvooroptimalesnelheidvanuwinternetverbinding


vriendelijke groeten,

Christine



Hoi Rene,

Is het probleem bij jou inmiddels opgelost ????

Ik heb namelijk hetzelfde hier en wil even weten of ik iets specifieks kan melden tegen caiway om het te laten verhelpen.

gr mario





Beste Kalmma,

bovenstaande is ook op jou van toepassing. We ontvangen graag je gegevens en probleemomschrijving in een privébericht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team
 
popmart1970
@Cabrio4ever en @Kalmma !!

Is jullie probleem al opgelost en werkt alles weer 100% ?!@?!
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
kalmma
Ik heb vorige week zaterdag de door Caiway geleverde aansluitkabel vervangen door een zelf gemaakte met goeie kwaiteit en vanaf dat moment werkt het.

Ik heb het idee dat die aansluitkabels voor het aansluiten van het modem van een beetje erg goedkope kwaliteit zijn.
 
popmart1970
@Kalmma ben blij dat bij jou nu alles weer werkt!!!!

Zelf de bijgeleverde coax-kabel wel gebruikt...echter voor de UTP kabel heb ik de reds bestaande bekabeling gebruikt....tot heden loopt alles mega soepel!!!

veel storing-vrij kijk/web plezier!!

GrinSmile
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
dekneet
hallo

heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten
deze is vervangen door caiway daarna super verbinding

over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s
 
Caiway Webcare
dekneet schreef:

hallo

heb dit probleem ook gehad in maassluis,na de verhuizing naar andere woning,bleek in de muur aansluiting te zitten
deze is vervangen door caiway daarna super verbinding

over de rest hoe het nu gaat praat ik niet over uien dus regelmatig geen telefoon ,internet en k.t ontvangst op aantal tv zender,s


Ons streven is om een zo stabiel mogelijk signaal te leveren, we horen het graag wanneer er een storing speelt zodat we daarmee aan de slag kunnen gaan.

Mocht je, of iemand anders nog last hebben horen we het graag via een privébericht met het adres zodat we daar een oplossing voor zullen vinden.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway introduceert per 2-10-2017 ''Internet Only'' voor € 39,95 CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 7 21 juli 2018, 11:14
Powerlineadapter voor zowel tv als internet CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 4 18 maart 2018, 11:06
Fritzbox 7490 instellen telefonie Hardware instellingen 12 07 maart 2018, 08:04
TP-Link AC1750 router problemen met internet acces maar na router reboot weer even ok Eigen netwerk 9 16 oktober 2017, 21:10
DAB+ versus Internet streamen Algemeen 7 06 oktober 2017, 12:26
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway04:09:36
| Nerotje06:13:22
| arievree06:23:49
| Bordewolf07:07:46
| flipje07:34:30
| deboerenschuur07:38:50
| Jaco Hage09:13:37
| Rico68Lang12:16:44
| BeertjeBas12:49:27
| Migow12:54:05
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

16 juni 2018, 22:24
Multiscreen:geeft al fout bij downloaden (handtekening) toch geinstalleerd.maar
werkt niet. Is het nu zo moeilijk voor een provider om een site fatsoenlijk te onderhouden en zorgen dat het werkt

03 februari 2018, 23:32
multiscreen viewright plugin geinstalleerd maar geen beeld? Geeft elke keer VR_15 fout aan???

10 april 2017, 19:18
Hallo Caiway, In Honselersdijk geen telefoonverkeer via de glaskabel? Wel internet. Graag herstellen ivm telefoonverkeer naar en van ziekenhuis

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...