Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
Bagger snelheid met snelste Abonnement
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 26 August 2011, 14:20
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
Ja, so far so good ^_^ Ik merkte in m'n traceroute test dat de eerste hop (na m'n router) veranderd is. Was de DHCP server vervangen? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 26 August 2011, 14:50
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Nope, er was 'wat netwerkapparatuur' vervangen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
darkstalker |
Geplaatst op 30 August 2011, 11:56
|
Activiteit » Maassluis » 3141KT » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Turris Omnia » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 137 Lid sinds: 21 Oct 2010 |
Nou, de verbinding is weer top, Bert. Het hele weekend (gelijk na de werkzaamheden tot nu toe) is de verbinding rete stabiel en snel gebleven. Bedankt ^_^ |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 30 August 2011, 13:29
|
Bedankt en goed om te weten! Mochten er verder nog vragen komen over de snelheid horen we het graag. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
razzie |
Geplaatst op 31 August 2011, 13:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 31 Aug 2011 |
Ik heb dezelfde problemen als velen hier. Slechte verbinding in de avonduren / weekend. Pingtijden van gemiddeld 150ms met uitschieters naar 2 seconden of meer, soms met veel packet loss. Ik heb gebeld met de helpdesk en heb de splitter eruit gehaald, router er tussen uit, en toen zagen ze dat het inderdaad een capaciteitsprobleem was, of in ieder geval zat er ergens "iets" fout, maar niet bij mij. Ik heb alleen nog niks gehoord en het is nu zo'n 2 of 3 weken geleden. Gisteravond had ik weer last. Ik vroeg me af Bert of je misschien wat informatie voor me hebt? |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 31 August 2011, 14:12
|
Quote razzie schreef: Ik heb dezelfde problemen als velen hier. Slechte verbinding in de avonduren / weekend. Pingtijden van gemiddeld 150ms met uitschieters naar 2 seconden of meer, soms met veel packet loss. Ik heb gebeld met de helpdesk en heb de splitter eruit gehaald, router er tussen uit, en toen zagen ze dat het inderdaad een capaciteitsprobleem was, of in ieder geval zat er ergens "iets" fout, maar niet bij mij. Ik heb alleen nog niks gehoord en het is nu zo'n 2 of 3 weken geleden. Gisteravond had ik weer last. Ik vroeg me af Bert of je misschien wat informatie voor me hebt? Vanmorgen uitgezocht. Ook hier moet wat netwerkapparatuur vervangen worden. Dat gaat waarschijnlijk halverwege september gebeuren. De exacte planning zal als het goed is ook op onze website komen als zijnde werkzaamheden. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
Marchidde |
Geplaatst op 31 August 2011, 17:49
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Zojuist ligt de boel hier ook weer op z'n gat. Ultra abonnement Reeuwijk: |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 01 September 2011, 13:58
|
Wil ik best naar kijken Marchidde. Zou je je adresgegevens of klantcode kunnen PB'en of mailen? Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
razzie |
Geplaatst op 05 September 2011, 13:09
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 31 Aug 2011 |
Bedankt voor je antwoord Bert. Ik weet dat jij er niet zoveel aan kan doen, maar ik hoop dat jullie er een beetje mee opschieten. Dit is al weken aan de gang en gisteravond was het weer zo'n drama, dat ik vrijwel helemaal niks kon doen op internet, zo'n absoluut drama was het. Packet loss gedurende 5 seconden etcetera. |
|
|
markmart |
Geplaatst op 14 September 2011, 21:01
|
Activiteit Berichten: 130 Lid sinds: 09 Feb 2010 |
Vanavond hier in 1423 gebied last van tragere snelheden kom met mijn ultra niet over de 40MB heen, terwijl dit normaal geen enkel probleem is. Edit: Nu lijkt hij weer goed te zijn, even aankijken maar. Gewijzigd door markmart op 14 September 2011, 21:07 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bagger snelheid met snelste Abonnement', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi snelheid te laag | Eigen netwerk | : 5 | 17 Jul 2022 |
snelheid niet stabiel | Storing | : 5 | 21 May 2020 |
Abonnement | Abonnementen | : 8 | 09 Jan 2020 |
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? | Snelheid | : 7 | 27 Dec 2019 |
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand | Algemeen | : 2 | 30 Nov 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie