Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Multiscreen
|
|
Jaco Hage |
Geplaatst op 07 December 2018, 01:50
|
Beheerder Berichten: 467 Lid sinds: 29 Nov 2016 |
Quote Bordewolf schreef: We hadden het goed bij onze oude provider die ons ruw is afgenomen en ingewisseld voor een monopolist die qua diensten als multiscreen en email en extraatjes ondermaats presteert. Ik vind het niet kunnen dan een provider al een jaar roept met iets bezig te zijn en dat niet zichtbaar en aantoonbaar maakt of aantoont. Dat voelt als loze beloftes! Spiegels zouden er goed aan doen even na te denken voor ze de beelden terugkaatsen. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 08 December 2018, 10:16
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Ik denk dat je alle zaken waarvan ik heb geroepen dat ze er aan kwamen maar eens op een rijtje moet zetten. Veelal kwamen ze uit. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bob |
Geplaatst op 08 January 2019, 14:42
|
Activiteit » Enschede » 7544RS » Basic TV Berichten: 23 Lid sinds: 16 Oct 2018 |
Alle downloads van de Viewright Player zijn beschikbaar behalve die van de iMac, deze is nu verwijderd. Bij navraag heb ik vernomen dat Deze door Apple wordt geblokkeerd. Resultaat: Geen Multiscreen meer voor de iMac; waarschijnlijk definitief. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta multiscreen app full screen? | Algemeen | : 2 | 04 Dec 2023 |
Multiscreen en app liggen er uit. | Storing | : 8 | 29 May 2020 |
Multiscreen App op iMac desktop | Storing | : 101 | 24 Sep 2019 |
Multiscreen tv | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 11 | 13 May 2019 |
Multiscreen error code VR_16 | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 5 | 04 Oct 2018 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie