Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Pagina 2 van 2: 12
|
Tv-kijker krijgt mogelijk meer keuzevrijheid abonnement - En gij gelooft dat?
|
|
rhuijben |
Geplaatst op 22 July 2016, 11:33
|
Activiteit » IJsselstein (Zenderpark) Berichten: 93 Lid sinds: 20 Jun 2013 |
Quote H D R schreef: Maar in Gouda is dit nog steeds wel zo en gek genoeg moeten ze daar ook nog per smartcard bijbetalen voor het basispakket, wat ik dus echt bezopen vind. Dit is helaas het effect van een gedeelde kabel... Je ontvangt exact hetzelfde als je buren bij de netwerk opbouw die de kabelmaatschappijen gebruiken en met meerdere leveranciers (in Gouda Rekam en Caiway) wordt dan gefilterd via de smartcard. Zo lang de kabels eigendom van de Rekam (of gemeente?) blijven kan Caiway daar niet echt iets aan doen ben ik bang. Smartcards blijven na uitgave geld kosten om ze actueel te houden; dus ze gratis maken helpt niet echt. Ik zie het vrijgeven van de pakketten meer als een stapje naar het mogelijk maken van TV afnemen via internet. Hopelijk komen we ooit op het punt dat je alleen een IP verbinding afneemt en daar over vrij ('net neutraal' aanvullende diensten afneemt. Telefonie en zelfs TV worden een steeds kleiner deel van de totale data die we in Nederland transporteren. Van Caiway verwacht ik niet echt dat ze daar nu al inhoudelijk iets mee doen. Het is volgens mij wel precies waarom CIF hier glas heeft aangelegd. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv-kijker krijgt mogelijk meer keuzevrijheid abonnement - En gij gelooft dat?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta | Instellingen software | : 2 | 04 Sep 2023 |
IPTV werkt niet meer | Interactieve TV, Pay Per Event | : 2 | 30 Jan 2023 |
Meer HD en Dolby bij Caiway en Delta | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 13 | 12 Dec 2022 |
Meer zenders naar HD | Nieuws van CaiWay/Delta | : 10 | 26 May 2022 |
Streaming diensten niet mogelijk | Klacht over CaiWay/Delta | : 14 | 09 Jul 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie