Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Portforwarding werkt gedeeltelijk
|
|
cameleon |
Geplaatst op 31 March 2025, 12:14
|
![]() Activiteit ![]() » Geertruidenberg » 4931nj » 1 Gb » NOKIA » Standard Berichten: 3 Lid sinds: 25 Mar 2025 |
Portforwarding in Nokia XS-2426G-B Modem Nadat bij Delta CGNAT is uitgeschakeld, en ik dus een ander extern IP adres heb gekregen, kan ik portforwarding gebruiken Ik heb in het Nokia Modem portforwarding voor Port 1194 ingesteld ik weet alleen niet wat ik nu juist in de velden moet invullen Ik heb nu bij LAN en bij WAN overal 1194 ingesteld Ik merk dat de forwarding gedeeltelijk werkt als ik openvpn activeer Ik kan vanaf mij telefoon openvpn inschakelen en kan dan diverse zaken doen welke in mijn thuisnetwerk beschikbaar zijn. Echter, als ik verder wil om bv naar de bank te gaan, dan wordt die verbinding ( vanuit thuis dus via het internet er weer uit) niet gemaakt ? Bij mijn vorige Provider Ziggo werkte dit probleemloos. Ik heb dus het vermoeden dat er ergens iets nog niet goed staat ? Ik heb de Firewall in het modem al uitgezet, maar dat helpt niet. Ik twijfel ook aan de juiste settings voor LAN en WAN omdat ik die nu gelijk heb staan op 1194. mogelijk moet dat anders ??? Bij Ziggo hoefde ik alleen de range voor LAN op te geven 1194 - 1194 dus Wie biedt mij hulp ? Gewijzigd door cameleon op 31 March 2025, 12:19 M.vr.gr
Cor Struyk [PA0GTB] |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Portforwarding werkt gedeeltelijk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
portforwarding | Hardware instellingen | : 1 | 27 Jan 2025 |
Webmail via POP werkt ineens niet met Apple | Instellingen software | : 2 | 08 Aug 2024 |
IPTV werkt niet meer | Interactieve TV, Pay Per Event | : 2 | 30 Jan 2023 |
audio uit vanaf TV werkt niet | Hardware instellingen | : 1 | 11 Nov 2021 |
Poorten open zetten Genexis Platinum 7840 werkt maar gedeeltelijk. | Instellingen software | : 3 | 19 Mar 2021 |
Sorry, de Black Friday deals zijn voorbij. Kijk voor nieuwe acties op Delta_flexpakket