obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
audio uit vanaf TV werkt niet
Plaat
Wij bezitten een LG tv model 42PJ350-ZA welke al jaren prima werkt. Hebben jarenlang Ziggo als kabelaar gehad en het geluid liep altijd via de scart AV1 naar een extern audio home center zodat mijn vrouw die slecht horend is met haar draadloze hoofdtelefoon alles goed kon volgen. Sinds kort hebben wij glasvezel van Caiway wat via een tv-decoder met hdmi-uit naar de hdmi-in van de LG tv loopt. Na deze switch komt er geen audio meer uit via de scart van de tv naar het audio home center.
Mijn vraag hoe kan dit en hoe is dit op te lossen?
Zit op deze tv geen mogelijkheid om een hoofdtelefoon aan te sluiten.
Ik heb de zeer uitvoerige Nederlandse handleiding gelezen echter hier verder niets van gevonden.
Er zijn geen andere menu instellingen gedaan alleen de switch van coax in (Ziggo) naar nu hdmi (Caiway)
Het audio home center apparaat functioneert prima want de dvd-speler werkt prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'audio uit vanaf TV werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Audio Aria 7X Digitale radio of televisie storing : 2 10 mrt 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie