Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
Interactieve tv app
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 28 August 2019, 17:14
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Hopeloos |
Geplaatst op 28 August 2019, 17:25
|
Activiteit Berichten: 37 Lid sinds: 16 Mar 2018 |
Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen. Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 28 August 2019, 17:31
|
Activiteit » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Netgear Nighthawk 7000 » Complete TV » Entone IPTV Berichten: 1471 Lid sinds: 31 May 2014 |
Nee geen duim, goed lezen OP HET NIEUWE INTERACTIEVE PLATFORM, dus niet op de huidige en niet op Multiscreen. Bewijs??? Zie toch echt SD op het nieuwe platform Klopt was een proef gistermiddag. Even een paar dagen geduld..... Men zal nog wel met een nieuwsbrief komen eerst. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 31 August 2019, 12:27
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Ach Caiway,blijft gewoon een bedrijf wat weinig voor bestaande klanten over heeft,of doet. Als er wat nieuws komt,moet je meest een nieuw pakket nemen,je komt door al die pakketten er al niet meer uit. Ging een tijd geleden eens kijken naar mijn pakket,bestaat al niet meer,en dacht ik ga ook in mijn vakantie tv kijken,helaas mijnheer,u bent oud en uw pakket ook. Wordt je 2 keer afgedankt. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 September 2019, 22:14
|
We mogen toch wel zeggen dat de bestaande klanten eerst begin volgend jaar weer een prijsverhoging krijgen en dan pas de nieuwe app. Het is een beleid van jan lik me vestje. Is er eindelijk een nieuwe app, kunnen nota bene de bestaande klanten die er al drie jaar op wachten geen gebruik van maken! Wie gaat er eens wakker worden bij Caiway en eens wat regelen voor de klanten! HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 17 September 2019, 17:39
|
Activiteit » Monster » 2681XH » Alles-in-1 Plus » Arris Touchstone » Emminent » Basic TV » Entone IPTV Berichten: 463 Lid sinds: 24 Oct 2013 |
Heb ik weer,huuuuuuuuuuuuuuuuuuuu,dacht dat ik alles geregeld had,app op ipad,begeeft het geluid van de ipad het,dacht appeltje eitje,heb nog een smartphone,helaas als je in het buitenland ben kan je de app via de playstore niet downloaden,kreeg het dvies om via vpn te doen,helaas lukt mij dat niet,iemand hier nog een idee? |
|
|
speed |
Geplaatst op 02 November 2019, 12:03
|
Activiteit Berichten: 8 Lid sinds: 20 Aug 2013 |
Kan ik ook de andere app gebruiken? Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten. |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 02 November 2019, 23:08
|
Je kunt overstappen naar een van de nieuwe pakketten. Dan wordt je individueel overgezet.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Bakstenen |
Geplaatst op 03 November 2019, 10:16
|
Kan ik ook de andere app gebruiken? Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten. Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken. Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway |
|
|
Bordewolf |
Geplaatst op 03 November 2019, 13:24
|
Kan ik ook de andere app gebruiken? Op dit moment is de Interactieve TV-app alleen nog te gebruiken door nieuwe klanten (die zich hebben aangemeld na 6 mei). Uiteraard gaan we onze bestaande klanten op termijn ook overzetten, maar dat vraagt om een migratie naar een ander platform en behoorlijk wat technische aanpassingen. Dit gaan we gefaseerd uitvoeren. Zodra bekend is wanneer je als bestaande klant ook gebruik kunt gaan maken van de Interactieve TV-app laten we dat je uiteraard weten. Ik zou die vraag op twitter stellen aan Caiway,en zeker niet de helpdesk,had ik eerst gedaan,en kreeg als antwoord,kan niet te oud pakket,toen op twitter,en ja hoor u kan dit gewoon gebruiken. Ik zou ze gewoon downloaden,en dan kijken of deze werkt,zie je het vanzelf,je wachtwoorden staan op mijCaiway Bakstenen, jij maakt gebruik van de oude app. HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Delta interactieve TV | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 22 Jan 2023 |
Interactieve tv via TPlink | Interactieve TV, Pay Per Event | : 1 | 14 Mar 2022 |
Caiway Interactieve TV App | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 29 Dec 2021 |
Interactieve tv | Algemeen | : 1 | 11 Mar 2021 |
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur | Interactieve TV, Pay Per Event | : 4 | 01 Mar 2021 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie