obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv app
Bordewolf
vraag het Caiway en/of Delta
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
speed
Zojuist contact gehad met de klantenservice. Bestaande klanten kunnen geen gebruik maken van de nieuwe tv App. Dit kan alleen als je ZELF over stapt naar een ander abonnement! Dit gaat dus niet automatisch!

Ik wacht rustig af voordat ik overstap op een duur abonnement!
Gewijzigd door speed op 07 augustus 2019, 10:56
 
Bordewolf
Dat is geheel in tegenstelling tot wat webcare (Twitter) verkondigd, alle klanten worden voor het einde van het jaar gemigreerd. Of dat tot gevolg heeft dat we verplicht in een ander pakket worden gedrukt weet ik niet (ligt wel voor de hand).

Communicatie blijft bij Caiway lastig en moeilijk, maar door dit bericht wordt het weer schimmiger en lijkt het er opnieuw op dat alleen nieuwe klanten de voordelen krijgen waarvoor wij jaar naar jaar abonnementsverhogingen voor de kiezen hebben gekregen.
De voornaamste reden was telkens verbetering van diensten. Nu er een verbetering is mogen we niet meeprofiteren? What the fuck!
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Dazzling
Als het glasvezel netwerk nu eens open gesteld word voor andere providers die goedkoper zijn dan caiway. Dan hoef ik niet lang te wachten tot ik overstap....

Om moedeloos te van te worden....
Het lijntje begint op te raken....
 
Hopeloos

Dazzling schreef:

Als het glasvezel netwerk nu eens open gesteld word voor andere providers die goedkoper zijn dan caiway. Dan hoef ik niet lang te wachten tot ik overstap....

Om moedeloos te van te worden....
Het lijntje begint op te raken....


Je kan naar Delta, Solcon (meer HD) of Online (goedkoper, meer HD, gratis fox sports)
Keuze genoeg Dazzling

svp niet zeggen dat Solcon of Online zo slecht zijn want Caiway staat als slechtste provider bekend
 
Bordewolf

Hopeloos schreef:

Dazzling post=24395

Als het glasvezel netwerk nu eens open gesteld word voor andere providers die goedkoper zijn dan caiway. Dan hoef ik niet lang te wachten tot ik overstap....

Om moedeloos te van te worden....
Het lijntje begint op te raken....


Je kan naar Delta, Solcon (meer HD) of Online (goedkoper, meer HD, gratis fox sports)
Keuze genoeg Dazzling

svp niet zeggen dat Solcon of Online zo slecht zijn want Caiway staat als slechtste provider bekend


Solcon en Online zijn net zo slecht. Delta is Caiway en Caiway is Delta.
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf

Hopeloos schreef:

Bordewolf post=24360

Hopeloos schreef:

Bordewolf post=24327



Dus nu niet over een maand of twee maand terug komen wanneer Delta opeens allerlei zenders ook naar HD zet, gelijktijdig met Caiway.


Is er al wat nieuws te melden?. Zou allemaal op korte termijn plaats vinden volgens jouw duim.Wink

Ik had het over 2 maanden aleer de HD zenders voor elkaar zijn. Dat was begin juni.
Ik verwacht zelf of op 1 augustus .


Al bekend wat je duim aangeeft.Grin

Blijft zo stil.....


Zoals ik al had aangegeven 1 augustus of 1 september. Per vandaag heeft Delta
ZDF HD
Arte HD
Ketnet HD
Oranje TV HD
Fox Sports 6 HD
Ziggo Sports Extra HD
Ziggo Sports Docu HD

toegevoegd zowel op het nieuwe platform van Delta als van Caiway die elkaar zenders delen. Kortom het gelijktrekken is begonnen. Het zou fijn zijn wanneer iedereen in zijn waarde wordt gelaten, ook dit keer klopt hetgeen ik eerder heb geschreven.
Nadat alles gelijk is getrokken (en ik verwacht nog enkele extra zenders in HD zoals de regionalen) zal bij Caiway de migratie worden gestart.

Noot: het gerucht gaat dat men toch komende week gaat opsplitsen en dat de toegevoegde HD zenders op het platform van Delta weer gaan verdwijnen. Lijkt me vreemd, daar zullen de Delta-klanten niet blij mee zijn!
Gewijzigd door Bordewolf op 25 augustus 2019, 11:40
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
De volgende zenders zijn vandaag zowel bij Delta als Caiway toegevoegd aan het nieuwe interactieve platform (te verkrijgen bij de nieuwe abonnementen en na migratie voor iedereen beschikbaar).

Disney Channel nu ook in HD (Kanaal 21)
Stingray Classica ook HD (Kanaal 212)
Stingray Jazz nu ook HD (Kanaal 215)
E Pop of Culture nu ook HD (Kanaal 353)
TV 5 Monde Europe nu ook HD (Kanaal 500)
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Bordewolf
En vandaag zijn zowel bij Delta als Caiway toegevoegd aan het nieuwe interactieve platform:
Stingray iConcerts nu ook HD per 27-08(Kanaal 216)
RTL Lounge nu ook HD per 27-08(Kanaal 367)


Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat Delta ver achter liep qua HD en dat de komst van Delta geen goede zet was. Ik zie nu eigenlijk het tegengestelde gebeuren. Door de komst van Delta en de noodzakelijke update van het nieuwe interactieve platform pakt men met grote stappen door! Hulde!

Na 1 september wanneer het platform up te date is zal men wel gaan starten met de migraties. Veel eerder had ivm het ontbreken van HD zenders geen zin.

PS Jammer dat de forumleden die me van een grote duim hebben beticht nu niet reageren.... Kennelijk is het makkelijker om iemand hier af te zeiken dan gelijk te geven.
Gewijzigd door Bordewolf op 28 augustus 2019, 17:32
Handtekening
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
 
Hopeloos

Bordewolf schreef:


RTL Lounge nu ook HD per 27-08(Kanaal 367)

RTL Lounge is hiermee een nieuwe aanwinst, die was bij zowel bij Caiway als bij Delta nog niet in HD beschikbaar.


PS Jammer dat de forumleden die me van een grote duim hebben beticht nu niet reageren.... Kennelijk is het makkelijker om iemand hier af te zeiken dan gelijk te geven.


Wil hier best op reageren.
Je schiet vaak wat door met je fantasie en neemt soms klakkeloos berichten van andere over. Is niet erg maar kom hier op dit forum met feiten. Waarop baseer je dat RTL Lounge in HD uitgezonden wordt per vandaag??

Of toch...die duim
Thumbs Up
Gewijzigd door Hopeloos op 28 augustus 2019, 17:01
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv app', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta interactieve TV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 22 jan 2023
Interactieve tv via TPlink Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 mrt 2022
Caiway Interactieve TV App Interactieve TV, Pay Per Event : 4 29 dec 2021
Interactieve tv Algemeen : 1 11 mrt 2021
Interactieve tv app stopt casten na 1 uur Interactieve TV, Pay Per Event : 4 01 mrt 2021
Advertentie