obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel Rhoon Portland
pbroekie
Sinds 5 september heb ik het glasvezel pakket in huis. Na alles geïnstalleerd te hebben heb ik geprobeerd het te activeren. Dit lukte tot aan het downloaden van de gegevens. Daarna op de knop activeren gedrukt en alles liep vast. Meerdere keren het opnieuw geprobeerd (stekker modem eruit gehaald enz), maar niets lukte.
Op vrijdag 6 september heb ik met Caiway gebeld. Na meer dan een half uur in de wacht te hebben gestaan heb ik uiteindelijk iemand aan de telefoon gekregen die dit niet kon oplossen en hij heeft mij doorverbonden naar iemand anders. Hier heb ik ook meer dan een half uur gewacht voor dat ik iemand aan de telefoon kreeg. Deze man vond dat ik wel heel lang aan de telefoon zat en belde mij terug op mijn mobiel om me verder geen telefoon kosten te laten maken. Het probleem aan hem voorgelegd en hij vertelde dat ik de stekker van het glasmodem er toch weer uit moest halen en na een half uur er weer in moest doen. Ik moest ook even een ander computer gebruiken om in te loggen. Dit weer geprobeerd, maar het werkt ook niet. Ondertussen heb ik met drie verschillende computers geprobeerd alles werkende te krijgen, maar dit is niet gelukt. Niets werkt nog.
Er branden 3 lampjes op de modem. Ze wisten bij Caiway zelf ook niet wat het probleem was maar ze gingen het uitzoeken en mij daar over terug bellen. Ze hebben alleen niet gezegd wanneer en hoe laat. Ik word er wel een beetje ziekShock van. Eerst heel lang gewacht voor dat het pakket geleverd word. Denk je eindelijk 29 HD zenders te krijgen i.p.v. 3 dan werkt er niks. Heeft iemand hier ook last van.
 
Adios
Ik heb er geen last van, maar wil je wel komen helpen als je wilt. Rhoon is in de buurt van Rotterdam en goed te doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel Rhoon Portland', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie