obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
entone
dcvdriet
Hoe kan ik de gegevens, opnamen van de hd van entone copieeren, weet iemand raad.

Alvast dank,


DC
 
Adios
via een USB stick ?
 
Tonv58
JE bedoelt via Scart dat je de opname af moet spelen en dan op een ander apparaat (HD-recorder) op kunt nemen? Real time dus, (net als digitaliseren elpees) een film van 2 uur kopieren kost dan ook 2 uur?

En via HDMI, kun je dan meteen van de harde schijf het bestand kopieren, of is dat ook real time?
 
Tonv58
Het doel is bewaren, natuurlijk. In mijn ouwe HardDisk recorder zit een schijf van 250 GB, en wat ik langer wil bewaren heb ik op CD gebrand. De schijf van de entone zit nu ook al 40% vol, en je hebt ook ruimte nodig voor live tv pauzeren, of als je programma opneemt dat een ander overlapt dat je ook wil zien. Die opnamen kun je na kijken verwijderen, maar als je sommige programma's langer wil bewaren slipt je schijf dicht op den duur, natuurlijk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie