obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel
wvl
Na het ontvangen, installeren en activeren van het "alles-in-1 glaspakket" is het enthousiasme toch wel wat gezakt. Inderdaad, snellere internetverbinding en de analoge telefoonlijn (nog wel de alarm installatie verbinding oplossen) kan de deur uit.
Grote minpunt is het TV signaal via glasvezel, geen betere kwaliteit dan via coax en over het bedieningsgemak van de afstandsbediening bij de Entone TV ontvanger wil ik het helemaal niet hebben.
Helaas zijn ook de meegeleverde handleidingen van matige kwaliteit, het Genexis glasmodem bevat knoppen waar geen enkele uitleg over te vinden is, werken die of is dat allemaal geblokkeerd? Hetzelfde is van toepassing bij de Entone TV ontvanger, wat kan er wel en niet met de overige aansluitingen zoals USB?

Conclusie, maak dankbaar gebruik van glasvezel maar parkeer de Entone TV ontvanger voorlopig maar op zolder en blijf via de coax aansluiting tv kijken.
 
Adios
Kan je dan niet beter een abonnement teruggaan? Nu betaal je een tientje per maand extra voor de Entone en hogere snelheid.

Het zou wellicht handiger zijn als Caiway bij alle snelheden de mogelijkheid biedt een abonnement af te sluiten zonder de Entone.

Ik lees zelden positieve reacties over de Entone.

Ik kan het niet vergelijken maar heb het gevoel dat de Airties die wij in Krimpen en Loenen hebben, fijner werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie