obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
ENTONE vraagt om "klantnummer" + "PIN-code"
milcvi
Ik heb mijn nieuwe glaspakket ontvangen. Glasmodem heb ik aangesloten en het pakket actief gemaakt. Internet werkt inmiddels. Daarna de ENTONE HD omtvanger aangezet en na het opstarten van de ENTONE ontvanger komt er een scherm waarin gevraagd wordt om "klantnummer" en de "PIN-code".
In de handleiding staat dat nat het aanzetten van de ENTONE gelijk TV gekeken kan worden, er wordt niet gesproken over het invoeren van een klantnummer en een pin-code.

Klantnummer is mij bekend, maar ik heb geen brief met met een PIN-code gekregen met het pakket. In de brief stond alleen een activerings code mocht je een smart-card gekregen hebben. Toch geprobeerd om de activeringscode als pin te gebruiken maar dat werkt niet.

-VRAAG-: Hoe kom je aan de pin-code, kan je dat ergens opzoeken ? Alvast bedankt.
 
Zooi
Kijk eens bij mijncaiway.nl, kies dan bovenin voor My TV. In de linkerkolom zie je PINcode. Daar kun je een PINcode aanmaken.

Succes,
Zooi
 
milcvi
Het werkt inmiddels, oorzaak was een verkeerde configuratie bij Caiway.

Mijn aansluiting stond administratief op een andere adres hierdoor was de configuratie niet juist en kreeg ik de melding om een klantnummer en een pincode in te voeren.

Caiway heeft eea aangepast en na hun afmelding had ik de Entone herstart en alles werkte zonder dat ik een klantnummer en een pin-code moest invoeren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ENTONE vraagt om "klantnummer" + "PIN-code"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie