obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Display Entone
Dazzling
Sinds vandaag is er een mogelijkheid om het display van de Entone ontvanger uit te zetten.

Zie bericht Caiway

Display tv-ontvanger aan- of uitzetten
Wij hebben nog een verbetering doorgevoerd op uw tv-ontvanger. U kunt nu namelijk zelf bepalen of u de blauwe display van uw tv-ontvanger aan- of uitzet. Dit werkt als volgt:
• Druk op de afstandsbediening op de knop ‘Menu’.
• Selecteer ‘Instellingen’ en vervolgens ‘Video en Audio’.
• Selecteer ‘Display voorzijde’.
• U kunt kiezen voor ‘Klok’ (de display staat altijd aan), of ‘Uit’ (de display staat altijd uit).


nu lijkt het mij fijn dat er nog wat mogelijkheden bij komen.

bv: display bij standby automatisch dimt (of zelf in te stellen)
Bij standby de tijd weergeeft en bij actief het kanaal waar de decoder op staat. (net zoals de humax heeft)

misschien kan dat ook mee genomen worden in de volgende verbeteringen....

Martijn
 
dedrogist
Na de verbeteringen die vandaag zijn uitgerold is de decoder niet meer vooruit te branden met het wisselen van kanalen. Het lijkt alsof hij volledig vastloopt om vervolgens na +\- 30 seconden alsnog het kanaal weer te geven dat je geselecteerd had. Hebben meer mensen hier last van?
 
dedrogist

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Heb je iets veranderd in de instellingen zoals het display ''uitzetten'' of is het nu opeens ''spontaan'' opgetreden?


Nee dit fenomeen is spontaan opgetreden. Heb inmiddels via tweakers nog een ander met hetzelfde probleem gesproken. Heb de entone al meerdere malen opnieuw laten opstarten. Vrees dat ik er voorlopig mee moet leren leven totdat het probleem in een volgende firmware update weer is getackeld. Al hoop ik natuurlijk op iets anders. Het is echt heel erg hinderlijk.
 
Adios
Nee, geen last van hier. Maar wij hebben in Krimpen dan ook een Airties en geen Entone Helpless
 
menkyo

Quote

dedrogist schreef:

Na de verbeteringen die vandaag zijn uitgerold is de decoder niet meer vooruit te branden met het wisselen van kanalen. Het lijkt alsof hij volledig vastloopt om vervolgens na +\- 30 seconden alsnog het kanaal weer te geven dat je geselecteerd had. Hebben meer mensen hier last van?


Ja, ik hoor bij mij in de buurt dezelfde verhalen: bij het schakelen naar een kanaal, dat het soms wel 20 seconden kan duren. In sommige gevallen loopt alles gewoon vast...
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Adios
20 seconden ?

CAIWAY, CAIWAY, HOE KAN JE DIT JE KLANTEN AANDOEN ?

Het beste is gewoon als iedereen die Entone in de kast pleurt en weer lekker via de coaxkabel gaat kijken. Als ik het zo lees is het Entone drama nog veel groter dan al mijn stoutste verwachtingen.
 
gamespel

Quote

4K schreef:

20 seconden ?

CAIWAY, CAIWAY, HOE KAN JE DIT JE KLANTEN AANDOEN ?

Het beste is gewoon als iedereen die Entone in de kast pleurt en weer lekker via de coaxkabel gaat kijken. Als ik het zo lees is het Entone drama nog veel groter dan al mijn stoutste verwachtingen.


Dat is ook een van de redenen dat hij bij mij in de doos ligt :-)
 
Tonv58
Hier hetzelfde: Gisteren display van entone uitgeschakeld, daarna bleef de entone hangen bij overschakelen naar ander kanaal, later ook stilstaand en blokkerig beeld. Tegelijkertijd hadden we gedurende ca 20 minuten een steeds wegvallende internetverbinding. En dat bovenop de internetstoring eerder op de dag.

Vandaag lijkt alles weer normaal te werken, ook met het display van de entone uit.
 
Android
Sinds de update duurt het ook bij ons ongeveer 20 seconden voordat de zender overschakelt.
Ik heb verder geen settings veranderd of de display uitgezet...
 
Adios
Je kan bijna een espressootje maken in die tijdSmile

Raar he, dat Caiway iets niet eerst goed test voordat ze deze ellende uitstorten over de klanten die er dik voor betalen.

Het gaat van mond tot mond, die kuren van de Entone.

Echte reclame voor IPTV is deze flutbox natuurlijk niet .

Vandaar misschien nu een instappakket zonder de Entone ?

Blush
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Display Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie