obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
storingen Entone
Karel
Onlangs heeft Caiway bericht dat er nieuwe firmware was verschaft om de storingen van de Entone op te lossen. Ik heb dat uitgeprobeerd en het resultaat is NUL. Er zijn nog steeds geluidsstoringen en bij pogingen om sommige opnames af te spelen, weigert de Entone het afspelen en loopt vervolgens totaal vast. Na al die tijd en al die beloften is er niets verbeterd!

Zijn er mensen bij wie er wel klachten zijn opgelost?
 
Murgen
Heb je de Entone wel opnieuw opgestart? Zo ja, vragen om een vervangend exemplaar.b
 
Karel
Talloze malen. Ik moet wel, want het ding loopt steeds vast! En ik ben al aan mijn 2e Entone en mijn 2e Modem toe.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 01 2013 09:22:20:
Er is een vraag aan mij gesteld of in ooit begonnen ben met een 300 baud modem. Geen idee! Ik gebruikte een Humax als decoder en als recorder op de coaxkabel. Die werkte prima, en werkt nog steeds prima! (op de coax).
Gewijzigd door Karel op 01 mei 2013, 09:22
 
Caiway Webcare

Quote

Karel schreef:

Talloze malen. Ik moet wel, want het ding loopt steeds vast! En ik ben al aan mijn 2e Entone en mijn 2e Modem toe.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 01 2013 09:22:20:
Er is een vraag aan mij gesteld of in ooit begonnen ben met een 300 baud modem. Geen idee! Ik gebruikte een Humax als decoder en als recorder op de coaxkabel. Die werkte prima, en werkt nog steeds prima! (op de coax).


Beste Karel,

Erg vervelend dat je nog zo vaak storing met de Entone ervaart. De storing is een bekende issue en we werken hard aan een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Murgen
Daar kan je het dan mee doen.
 
Adios
De storing is een bekend issue??? En daar zadel je je klanten dan mee op en laat ze er nog voor betalen ook Caiway?


Gek he, dat jullie niet van de laatste plaats afkomen van de providermonitor van de consumentenbond!!!

Schandalig gewoon dat je deze ellende over je klanten durft uit te storten!

Jullie boffen maar dat jullie niet zo groot zijn als UPC of ZIggo. Dan had je iedere maand wel een nieuwsonderwerp geweest in Kassa of Radar!
 
Adios
Ik kan de zin " we werken hard aan een oplossing" niet meer horen van Caiway.

Dit zei Caiway twee jaar geleden ook al over de gaten in de EPG.
En al die gaten in de EPG zijn er nog !!!!
 
Adios
Robert, je weet toch, Caiway weet van het probleem en werkt hard aan een oplossing.

Ondertussen mag je wel de volle mep betalen. ROFL

Als je nou eens iedere maand vijf euro minder over maakt naar Caiway en dan drie jaar roept: ik weet het dat het vijf euro te weinig is en ik werk hard aan een oplossing.

Wat doet Caiway dan ??
 
Karel
Ik kan niet goed zien op welk van mijn berichten dit een reactie is. Maar inmiddels is mij van de zijde van Caiway bericht dat men met de laatste nieuwe Firmware "een aantal problemen" hoopte op te lossen, maar dat o.a. de problemen die ik ondervind, daar niet bij waren. Ze werken er, zo laat men weten, hard aan. Ik dacht, op basis van een eerde telefoongsprek met iemand van de helpdesk, dat die update van de firmware ook mijn problemen betrof. Maar dat schijnt een misverstand te zijn.

Natuurlijk ben ik teleurgesteld dat ik nog steeds die storingen heb. Maar we moeten wel onderscheiden: de Caiw die een kennelijk onvoldragen product heeft aangekocht, en de medewerkers die thans trachten alle storingen eruit te halen. Ik geloof ze best als ze zeggen dat ze hun uiterste best doen, al word ik tamelijk ongeduldig. Maar als boos worden echt iets zou uithalen, tjee, wat had ik dan al een hoop dingen bereikt in mijn leven...

Ik bezit dus voorlopig nog mijn ziel in lijdzaamheid, maar het moet te lang gaan duren, natuurlijk!
 
Adios
Het zal lang gaan duren vrees ik.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storingen Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie