obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
 Onderwerp afdrukken
Blokkerende Entone
Karel
Vanaf het begin heb ik problemen met de recorderfunctie van de Entone. Er zijn 3 problemen:
1. Soms geeft het menu wel weer dat een programma is opgenomen, maar is dat niet gebeurd, de opnametijd staat dan op 0, of slechts een paar minuten.
2. Zeer frequent weigert de recorder een opgenomen programma af te spelen. De Entone blokkeert dan op het laatste beeld van de live-uitending. De Entone reageert dan totaal niet meer op de afstandsbediening. Men moet dan resetten.
3. Soms reageert de Entone ineens niet meer op de afstandsbediening.

Voor het overige is de bediening van de Entone met de afstandsbediening tergend traag.

Ik heb al verschillende keren telefonisch geklaagd, en steeds weer wordt mij gezegd dat dit een geheel nieuw probleem voor ze is, en dat ze een melding zullen maken en er "het team op zullen zetten." Bij een volgende klacht is de vorige klacht altijd volledig onbekend! Ik voel me bij de neus genomen!
 
Adios
Tjonge, jonge. De problemen met de Entone worden steeds omvangrijker. Is er nog wel wat goed aan dat ding? Ik begin me steeds meer af te vragen wat nou toch de toegevoegde waarde is van de entone, ten opzichte van de coaxkabel?
De Humax PVR werkt veel fijner. Iedereen onderschrijft dat.

Je gaat nu twintig stappen terug in comfort. Dat kan toch nooit de bedoeling zijn geweest van Caiway?
 
Karel
Klopt! Ik ben dan ook maar weer overgegaan naar het kijken via de coax en opnemen met de Humax. Die laatste is een uitmuntend apparaat, en zeer gebruiksvriendelijk. Dat kunnen we van die Entone niet zeggen. Wanneer de problemen niet behoorlijk worden aangepakt en opgelost, overweeg ik schadevergoeding te vragen( vermindering abonnementsgeld) en zelfs het op zo kort mogelijke termijn opzeggen van het glasvezelpakket. Lekker weer terug naar de coax, de Humax, en de KPN!
 
Adios
Ik vind het jammer dat Caiway het allemaal zo ver heeft laten komen. Ze hadden zich veel beter voor moeten berijden. Zoveel fouten in Krimpen waar ze van hadden kunnen leren. De rijen voor de Caiwayshop in Krimpen waar zeer lang door alle problemen en dingen die niet werkten en mensen die het niet snapten . Ik snap nu waarom Caiway ondanks de beloften van de heer Verbree dat zolang Caiway bestaat er overal Caiwayshops zouden zijn, ze er niet meer zijn.

Geen zin in overal die lange rijen.Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokkerende Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie