Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de firmware.
Entone instabiel na firmware upgrade
|
|
Adios |
Geplaatst op 17 March 2013, 11:29
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Het gevaar van kan en klare hardware van een aanbieder is, dat de boxen vaak goedkoop gemaakt moeten worden en dan krijg je bagger. UPC komt zichzelf nu enorm tegen met die flut horzionboxen met te weinig geheugen, matige voeding en andere tekortkomingen. Die Entoneboxen van Caiway lijken met van hetzelfde matige kaliber. Kijk eens hoe goed de Humax PVR's werken die de mensen vaak hebben gekocht. Dan zie je dat goedkoop vaak duurkoop is achteraf. |
|
|
cawul |
Geplaatst op 29 March 2013, 16:49
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
@Murgen Ik had destijds nog de verkoper van dat modem gevraagd of het 300bps aankon, waarop zij reageerden // Of het modem ook 300BPS aankan moet ik twee aantwoorden gegeven nl. Niet op CCITT maar wel op BELL niveau. // Vandaar dat ik aanneem dat ik toen 300bps had. Dit modem had ik in 1988 gekocht, maar ik had in nov.1986 mijn 1e modem gekocht. Een Teltron 1200 - f.699 + kabeltje f.36 Tja . . . oude tijd, later een Zyxel 1496E (1200/75). Je kunt je haast niet meer voorstellen. Enfin.. = Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 29 2013 17:03:51: @4k Alleen jammer dat Humax geen glasvezel decoders maakt. Wie weet .. komt dat ooit. Gewijzigd door cawul op 29 March 2013, 17:03 |
|
|
Adios |
Geplaatst op 29 March 2013, 20:16
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ook al maken ze die. De huurmodellen mogen allemaal zo weinig mogelijk kosten met alle ellende van dien. Kijk maar naar die Horizonbox van UPC. Ook te makkelijk in elkaar geprutst met alle ellende van dien. |
|
|
cawul |
Geplaatst op 01 April 2013, 14:31
|
Activiteit Berichten: 421 Lid sinds: 15 Jan 2012 |
Ik dacht er aan, stel dat Humax ze maakt, stel dat ze werken op Caiway, dan zou je misschien zo'n ding 'dan maar' zelf aanschaffen. Tja, kost wat, maar goed. Als die Entone kapot gaat, krijg je dan automatisch een nieuwe? Zou kunnen, geen idee Ik had hier een Samsung decoder, kabel. Die ging kapot. Zelf, destijds, een nieuwe gekocht, Humax. = |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone instabiel na firmware upgrade', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 4 | 06 Mar 2021 |
Welke tv,of Entone | Digitale radio en televisie, tips & truuks | : 5 | 26 Dec 2019 |
Problemen met doorspoelen Entone | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 3 | 24 Dec 2019 |
Entone 515 - ondertiteling | Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. | : 4 | 02 Sep 2019 |
IR extender aansluiting op de Entone | CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers | : 9 | 23 Jul 2019 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie