Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
Fantastische helpdesk - service
|
|
popeye |
Geplaatst op 28 January 2013, 19:47
|
Activiteit » Gouda Berichten: 5 Lid sinds: 28 Jan 2013 |
Zit nu meer dan twee weken zonder digitale tv/radio. De enige reactie van Caiway Helpdesk is: "uw klacht is doorgegeven aan de netbeheerder Rekam" Verder is geen actie ondernomen, nog enige informatie naar mij toe. Ik heb zo langzamerhand al mijn opgenomen films en DVD's wel gezien, maar nog steeds geen tv/radio. Wat een fantastische service van een commercieel bedrijf..... |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 29 January 2013, 10:22
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Dat lijkt me een zeer vervelende situatie. Ik wil dat dan ook graag voor je gaan uitzoeken. Zou je via een prive bericht je adres gegevens kunnen doorsturen? Met vriendelijke groet, Michiel de Vries Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
popeye |
Geplaatst op 18 March 2013, 14:02
|
Activiteit » Gouda Berichten: 5 Lid sinds: 28 Jan 2013 |
Caiway: een oplichtend bedrijf vol leugenaars! Begin Januari begon de storing in radio/TV, helemaal géén zenders meer. 6 weken later provisorische reparatie en opschroeven van het signaal geeft weer een paar zenders, nog niet alles. 2 1/2 maand!!!! later nog steeds niet alle zenders. Wanneer ik één zender opneem, valt de rest weg, dus geen tv opnemen en tegelijkertijd radio luisteren of gewoon een andere zender kijken. Diverse malen verzekering van Caiway-medewerker gekregen dat ik deze keer echt gebeld zou worden wanneer de storing verholpen zou zijn. Het spinrag zit dik en dik op de telefoon aan deze kant, er is dus nog geen enkel telefoontje van Caiway geweest met een bericht op verholpen storing (excuus zit er al helemaal niet in, vrees ik) Afgelopen week zelf maar weer eens gebeld. Nou meneer: de aannemer heeft gisteren de storing als verholpen gemeld. Ik zet de TV aan en jahoor: blokkerig beeld en wederom niet mogelijk om één zender op te nemen en de ander te kijken. Direct bij aanvang van de storing (begin januari) reeds alle bekabeling, pluggen en decoder vervangen. Een meervoudige gecompliceerde kabelbreuk in de wijk is de oorzaak. Wat mij vooral stoort in dezen is dat Caiway monopolist is, een commercieel bedrijf, maar de betalende klant als vuil behandelt. Er is nog geen enkele maal door Caiway met mij contact opgenomen, nog wordt er over schadeloosstelling gesproken, terwijl het abonnementsgeld gewoon afgeschreven wordt voor diensten die niet geleverd worden. Lekker makkelijk om naar de Rekam te wijzen als netbeheerder. Daar heb ik niks mee te maken, omdat ik van Caiway een product afneem. Wanneer ik een storing ondervind, is het een zaak tussen Caiway en Rekam onderling om dit op te lossen. Ik betaal Caiway en verwacht respons van Caiway. ZEKER ALS DEZE STORING REEDS SINDS BEGIN JANUARI SPEELT!!!!! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 18 March 2013, 19:21
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Bedankt voor uw bericht. Op de 30 januari hebben wij contact gehad. Onderstaande heb ik toen aan u gemaild: ====================================================================================================================================================================== Goedemorgen, Zojuist heb ik contact gehad met de Rekam met betrekking tot de storing die u ervaart. Helaas is het zo dat er sprake is van een kabelschade. Deze dient door een aannemer hersteld te gaan worden. Vanwege de vorstperiode gaat dit langzamer dan wenselijk is. Wanneer er sprake is van een kabelschade is dat een proces die wij vanuit Caiway helaas niet kunnen versnellen. Dit omdat er vaak sprake is van vergunningen die moeten worden aangevraagd om een nieuwe kabel aan te leggen. Wel zijn er mogelijkheden om u te gaan compenseren voor dit vervelende ongemak. Op het moment dat de schade blijvend is opgelost zien wij graag van u een bericht tegemoet met een verzoek tot compensatie. Wij kunnen dat dan voor de gehele periode ineens doorvoeren. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, Michiel de Vries Caiway webcare team ====================================================================================================================================================================== Er is toen met u afgesproken dat u zelf een bericht aan ons zou sturen op het moment dat de storing blijvend was opgelost zodat wij dan konden gaan kijken naar een compensatie over de gehele periode dat u de storing heeft ervaren. Ik vermoed dat u niet meer op de hoogte was van bovenstaande verzoek. Op dit moment zien wij dat er wederom een melding is uitgegaan naar de netwerkbeheerder Rekam. In dit geval is het afwachten totdat zei wederom bij u zijn langsgekomen voor de oplossing van deze vervelende storing. Wij begrijpen dat u aan Caiway betaald. Echter het netwerk in deze regio is van de Rekam. Dit is dan ook de partij die als enige signaal monteur in uw regio kan aansturen. Mocht u nog aanvullende vragen hebben dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Met vriendelijke groet, Michiel de Vries Caiway Webcare Team Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 18 March 2013, 20:18
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Toch vind ik het raar. Je laat iemand totdat de storing is opgelost het volle pond betalen? Stel je voor dat de REKAM een jaar nodig heeft hiervoor ? |
|
|
popeye |
Geplaatst op 19 March 2013, 09:05
|
Activiteit » Gouda Berichten: 5 Lid sinds: 28 Jan 2013 |
Kun je me gewoon uitleggen waarom het voor een commercieel bedrijf niet mogelijk is om klantvriendelijk en servicegericht te werken? Het is toch te vreemd voor woorden dat een betalende klant een klacht of storing meldt en hier vervolgens al 2,5 maand bijna wekelijks zelf over moet bellen met Caiway/Rekam/aannemer. Een klant heeft een klacht/storing en meldt deze bij de dienstverlener. De klant mag dan toch verwachten dat wanneer het probleem opgelost is er terugkoppeling van de provider plaatsvindt...??? Wat me vooral boos maakt is de simpele bedrijfsvoering om een klacht/storing bij een ander neer te leggen en het vervolgens als afgehandeld te zien . Caiway is wettelijk gezien naar de klant toe verantwoordelijk en moet dus als zodanig handelen. Ik ben heel benieuwd naar een reactie |
|
|
Adios |
Geplaatst op 19 March 2013, 17:01
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik kan je het antwoord zo geven: De manier van communicatie van Caiway wordt uiterst voorbespelbaar: Het heeft onze aandacht en u betaalt gewoon de volle mep totdat het lek boven is! |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 20 March 2013, 13:02
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote popeye schreef: Kun je me gewoon uitleggen waarom het voor een commercieel bedrijf niet mogelijk is om klantvriendelijk en servicegericht te werken? Het is toch te vreemd voor woorden dat een betalende klant een klacht of storing meldt en hier vervolgens al 2,5 maand bijna wekelijks zelf over moet bellen met Caiway/Rekam/aannemer. Een klant heeft een klacht/storing en meldt deze bij de dienstverlener. De klant mag dan toch verwachten dat wanneer het probleem opgelost is er terugkoppeling van de provider plaatsvindt...??? Wat me vooral boos maakt is de simpele bedrijfsvoering om een klacht/storing bij een ander neer te leggen en het vervolgens als afgehandeld te zien . Caiway is wettelijk gezien naar de klant toe verantwoordelijk en moet dus als zodanig handelen. Ik ben heel benieuwd naar een reactie Geachte Popeye, Hedenmiddag heb ik telefonisch contact opgenomen en hebben we de ontstane situatie besproken. Webcare blijft deze situatie volgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Adios |
Geplaatst op 20 March 2013, 15:29
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Je ziet dus Popeye, het probleem heeft de volle aandacht van Caiway. Zolang jij maar betaalt |
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 25 March 2013, 14:51
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Beste Popeye, We hebben inmiddels terugkoppeling van de Rekam ontvangen. Na deze terugkoppeling heb ik telefonisch contact opgenomen, maar kreeg geen gehoor. Graag ontvangen we een bevestiging dat de storing daadwerkelijk is verholpen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fantastische helpdesk - service', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Positieve Ervaring met Microsoft Helpdesk | CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) | : 1 | 11 Jun 2014 |
Zenders weg melding: New Service | Digitale radio of televisie storing | : 13 | 08 Apr 2014 |
De fantastische service van Caiway :-( | Klacht over CaiWay/Delta | : 7 | 20 Jan 2014 |
Goede service | Algemeen | : 1 | 07 Dec 2013 |
oplevering en helpdesk slecht | CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen | : 5 | 12 Sep 2013 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie