obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
CIF legt glasvezel in Portland (Albrandswaard) versneld aan
Adios
CIF zal het verzorgingsgebied in de gemeente Albrandswaard in 2013-2014 volledig verglazen. Dat is twee tot vijf jaar eerder dan oorspronkelijk gepland. CIF geeft aan dat de engineering-fase afgerond is, en dat de aanleg ineens wordt uitgevoerd en niet gefaseerd. Bij de verkoop van het netwerk in 2011 was afgesproken om binnen twee jaar 50 procent te verglazen. De vier PoP's zijn inmiddels geplaatst, van waaruit telkens ongeveer 2800 woningen worden aangesloten met FttH. De wijk Portland is in januari als eerste aan de beurt. Ruim 11.000 huishoudens worden in een periode van anderhalf jaar aangesloten op het nieuwe netwerk. Caiway uit Naaldwijk bereidt de levering van Alles-in-1HD glaspakketen over de glasvezelverbinding voor.



http://www.telecompaper.com/nieuws/ci...+Nieuws%29
 
cawul
Wat voor toestanden kunnen verwachten?

Ik heb nog een ouderwetse plasma flatscreen van 8 jaar oud.
(ja .. ik weet het, hopeloos verouderd)
Een Humax 5050c decoder.

Dat gaat allemaal niet werken, of wat?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'CIF legt glasvezel in Portland (Albrandswaard) versneld aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Internet + DVB-C Abonnementen : 1 26 apr 2024
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Advertentie