obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Op de coaxkabel NHK World, op de glasvezel NHK World HD
Adios
Het valt me op dat op de coaxkabel de SD versie van NHK World wordt doorgegeven. Op de glasvezel daarentegen tref ik de HD versie van die kanaal aan.

Waarom dit verschil?

Tot nu toe liepen de coaxkabel en glasvezel redelijk gelijk met zender aanbod ( behalve met de regiozenders, waar je er veel meer van hebt in je basispakket op de coaxkabel)
 
frank
Dat ligt aan je decoder, waarschijnlijk heb je geen HD homecast dan kan je nooit HD kijken.
 
Adios
Ik heb een Humax 5050C en een Humax 5200C. Dit zijn beiden HD ontvangers.

Het aanbod is gewoon verschillend, heb jij dan wel NHK world HD op de coaxkabel?
 
frank
nee, ik heb een sd ontvanger

Automatisch samengevoegd met vorige post op: augustus 31 2012 13:57:18:
nee, ik heb een sd ontvanger, wel vreemd dat jij een hd ontvanger hebt en geen nkh world hd hebt
Gewijzigd door frank op 31 augustus 2012, 13:57
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Op de coaxkabel NHK World, op de glasvezel NHK World HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie