Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Bellen VoIP veel duurder
|
|
Caiway Webcare |
Geplaatst op 03 February 2012, 12:50
|
Official van CaiWay » Naaldwijk Berichten: 960 Lid sinds: 12 Jul 2010 |
Quote Poeleker schreef: Nou meneer Bert Vellekoop U moet toch toegeven dat dit een schandelijke verhoging is. Als u naar de bakker gaat en moet voor een heel wit €3,50 betalen en gisteren nog €2,- is dat een aardige verhoging of niet. Mijn vrouw en kinderen bellen ongevveer een kwartier tot een half uur per dag. Nu met het plus pakket kost me dat €15,- straks €25,-. Kan ook niet naar beneden met abonnement want dan betaal ik per dag uitgaande van 20 minuten op een halve cent na €2,-. In de maand dus €60,- plus €5,- abbo. Is gewoon niet normaal dat vaste telefonie nu duurder wordt dan mobiel (simonly). maar ik hoop dat een hoop mensen zich nu eens gaan keren tegen de monopolie van Caiway en abanomenten van telefoon gaan verlagen of opzeggen want het wordt een beetje een dievenbedrijf en dat nu in deze tijd. Ik had best wel in gedachte dat het abonnement een keer duurder zou worden maar dan met ongeveer een euro ofzo. Kan hier best wel kwaad over worden dat dit zomaar mag. Kijk net als tv een euro per maand ok dat kan je gewoon verwachten en vind ik nog redelijk al is dat ook zowat 6% hoor vergis je niet. Maar caiway drukt het er toch doorheen hebben nog nooit geluisterd. In jouw specifieke situatie betaal je inderdaad € 10 meer per maand, daarvoor krijg je dan weer wel terug dat je zorgeloos naar mobiele nummers kan bellen met je vaste telefoon. Door de tarieven voor bellen naar mobiele nummers te laten vervallen wordt het juist aantrekkelijker om dat vanaf je vaste toestel te doen. Wat overigens vaker voorkomt is dat bellen naar mobiel bovenop de kosten van het Confort+ abonnement komen waardoor je alsnog voordeliger uit komt met een tientje per maand extra in de vaste prijs. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team
|
|
|
maanmist |
Geplaatst op 03 February 2012, 19:33
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Via Westlanders.nu heeft Caiway ondertussen gereageerd. http://www.westlanders.nu/index.php/n...-belgedrag |
|
|
frantvaswie |
Geplaatst op 08 February 2012, 11:42
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 08 Feb 2012 |
Heb even alle berichten hier op het forum gelezen... Sinds oktober 2011 ben ik nieuwe abbonnee bij Caiway met combi easy. Daar heb ik alleen voor gekozen omdat met name telefonie zo aantrekkelijk was binnen deze combi met de vaste tarieven.. Voor mobiel bellen heb ik een mobiel abbonnement. Werkelijk schandalige prijsverhogingen vind ik. De internationale tarieven liggen hierdoor per 1-3-2012 veel lager! Ik vind dit zelfs maatschappelijk gezien niet kunnen.. Helaas kunnen we onze kabelaar nog steeds niet zelf kiezen, dan zou er pas echt een goeie marktwerking optreden... Heeft iemand van jullie zelf al een klacht gemeld bij consuwijzer/opta? Dat heb ik namelijk gedaan. Is altijd nuttig, omdat ze met deze meldingen wat kunnen richting politiek/opta en overige organisaties. Heb zelf ook een mail naar caiway gestuurd, want ik overweeg mijn VOIP first op te zeggen vanwege deze enorme tariefswijzigingen. Maar ik wil waarschijnlijk wel het internet en televisie gedeelte van dit abbonnement blijven gebruiken, en daar kon caiway mij vorige week aan de telefoon geen antwoord op geven wat hiervan de consequenties zijn. (ik mag aan nemen dat ik dan ook geen 44 € p/mnd meer hoef te betalen bijvoorbeeld) Ik kreeg tot nu toe alleen na 5 dagen een registratie bevestiging van mijn mail van Caiway. Het enige dat kan helpen, is de media inschakelen. Ik heb een goeie ingang bij Radio/Tv West, en die zijn dan ook de eerste die ik ga proberen in te schakelen, zo die dit onderwerp nog niet behandeld hebben.. En dan hebben we Kassa en Radar nog natuurlijk, die krijgen ook een mail van mij vandaag. Dus, zolang Caiway niet met een goed alternatief komt, ga ik mijn best doen om zoveel mogelijk media aandacht te trekken hiervoor. |
|
|
beun1955 |
Geplaatst op 11 February 2012, 14:17
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 02 Feb 2012 |
je moet ook nog rekenen als je belt en die in gesprek is . krijg je gelijk een dame aan de tel, die zeg dat ze op dit moment niet bereikbaar is . dus daar gaat je start tarief als ik mijn vrouw met mijn mobiel bel en ze is in gesprek en probeer het 5 keer . ben ik ook 5 min beltegoed kwijt heb ik nog niks gezegt |
|
|
Adpatatje |
Geplaatst op 11 February 2012, 20:10
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 01 May 2011 |
Quote beun1955 schreef: je moet ook nog rekenen als je belt en die in gesprek is . krijg je gelijk een dame aan de tel, die zeg dat ze op dit moment niet bereikbaar is . dus daar gaat je start tarief als ik mijn vrouw met mijn mobiel bel en ze is in gesprek en probeer het 5 keer . ben ik ook 5 min beltegoed kwijt heb ik nog niks gezegt Waar heb je dat gelezen, nu is dat toch nog niet zo? |
|
|
beun1955 |
Geplaatst op 11 February 2012, 20:35
|
ja dat is zo heb ik aan mijn rekening gezien van mijn mobiel heb mijn vrouw gebeld terwijl ze in gesprek was 5 keer geprobeerd , 5 x de dame en 5 min van mijn beltegoed (word tegen woordig p/m afgerekend ) |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 11 February 2012, 21:17
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Ik snap niet goed wat jouw mobiele rekening met Caiway te maken heeft. Evenals dat jou mobiele provider er niks aan kan doen dat je vrouw in gesprek is. Of begrijp ik het niet goed? |
|
|
beun1955 |
Geplaatst op 12 February 2012, 09:47
|
Heb er ook niks me te maken . en vind het ook niet erg want ik wist dat van tevoren was even een voorbeeld Denk als mijn dochter naar mijn vrouw belt (ook caiway.) endat mijn vrouw in gesprek is dat ik dan het start tarief moet betalen blijf dieven benden eerst iedereen binnen halen en dan de tarieven om hoog doen en dat steekt ze hebben het ook met digitaal gedaan ik ga denk een tamtam kopen (kans op geluids overlast) |
|
|
Adpatatje |
Geplaatst op 12 February 2012, 14:33
|
Activiteit Berichten: 19 Lid sinds: 01 May 2011 |
Quote frantvaswie schreef: En dan hebben we Kassa en Radar nog natuurlijk, die krijgen ook een mail van mij vandaag. Ik heb ook Kassa en Radar ingelicht. |
|
|
Adios |
Geplaatst op 13 February 2012, 07:16
|
Activiteit » Krimpen aan den IJssel » Alles-in-1 G250 » Linksys WRT1900ACS » Complete TV » CI+ Module SMiT Berichten: 3306 Lid sinds: 06 Oct 2009 |
Ik denk dat Caiway graag aan zelfvernietiging doet. Anders ga je niet opeens de duurste van Nederland worden met basispakket televisie en telefonie. In een tijd met toenemende concurrentie ( er zijn genoeg glasvezelaanbieders waar bellen onbeperkt naar vaste nummers maar vijf euro per maand kost) gaat Caiway het met deze tarieven beslist verliezen. Ik hoop dat ze wakker worden daar in Naaldwijk voordat het te laat is. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen VoIP veel duurder', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan al twee jaar niet bellen | Storing | : 5 | 24 Jul 2022 |
VOIP Telefooncentrale | Eigen telefoon netwerk | : 4 | 03 Oct 2020 |
Bellen abonnement verlagen | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 22 Oct 2017 |
Onbeperkt bellen avond en weekend | Algemeen | : 1 | 06 Mar 2017 |
voip via Siemens N300A IP DECT | Storing | : 8 | 22 Oct 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie