Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
Bellen VoIP veel duurder
|
|
stephan |
Geplaatst op 01 February 2012, 23:01
|
Activiteit Berichten: 27 Lid sinds: 28 Jul 2010 |
Quote maanmist schreef: Misschien dat we na het volle jaar, hoorde ook bij de Combiactie, de Caiwayfoon wel helemaal opruimen. Kun je me uitleggen waarom je het nog wel een jaar aan zou houden dan? Zoals ik al als voorbeeld gaf is bellen met een gsm simonly 1/3 van de kosten wat je nu bij de caiway gaat betalen. Bellen tussen de gebruikers onderelkaar is ook niet gratis meer... Dan kun je toch gewoon die voip first direct links laten liggen? Kortom, iedereen heeft straks een combipakket maar niemand gebruiikt het onderdeel bellen hiervan. Wat dat betreft mogen ze dan wel een voorbeeld aan kpn nemen daar kan je bij de totaalpaketten zefs bellen uitzetten wat je dan weer 5,- per maand bespaard. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 01 February 2012, 23:51
|
Activiteit Berichten: 392 Lid sinds: 27 Feb 2010 |
Om de doodeenvoudige reden dat je combi voor een jaar aangaat. part of the job |
|
|
stephan |
Geplaatst op 02 February 2012, 06:38
|
Quote Maar in dat jaar kan je er toch voor kiezen om er niet mee te bellen. Je bent die 5 euro per maand wel kwijt dan maar maakt geen gebruik van die achterlijk hoge tarieven. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 02 February 2012, 06:44
|
Caiwayklanten onderling is toch gratis volgens de statuten. |
|
|
stephan |
Geplaatst op 02 February 2012, 07:22
|
Quote Zelfs dat veranderd na 1 maart, en betaal je hetzelfde tarief voor als naar gsm of vast Kijk hier maar, het staat er niet meer bij: http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/telefonie/telefonie/abonnementen/voip-first Voordelig bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland; Lage tarieven voor internationaal bellen; Altijd slechts € 0,03 starttarief (vanaf 1 maart 2012 € 0,095); Gratis uw nummer behouden en gebruikmaken van de overstapservice; Gratis bellen naar de Caiway klantenservice via nummer 1200 Het enige wat dus gratis is, is de klanten service bellen. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 02 February 2012, 09:16
|
Lees hier toch echt wat anders: http://caiway.nl/site/nl/particulier/telefonie VoIP-First Voordelig bellen met vaste en mobiele nummers, gratis bellen met andere telefonieabonnees van Caiway. |
|
|
stephan |
Geplaatst op 02 February 2012, 09:30
|
Quote maanmist schreef: Lees hier toch echt wat anders: http://caiway.nl/site/nl/particulier/telefonie VoIP-First Voordelig bellen met vaste en mobiele nummers, gratis bellen met andere telefonieabonnees van Caiway. Daar heb jij weer gelijk in.... En als je de brief bekijkt die we allemaal hebben gekregen, daar staat in de kolom na 1 maart niet meer dat het bellen met gebruikers onder elkaar gratis is. en in de kolom van voor 1 maart staat dit wel vermeld. (dit zeg ik even uit me hoofd, heb de brief niet voor me en weet het niet 100% zeker) |
|
|
Migow |
Geplaatst op 02 February 2012, 09:36
|
Activiteit » 3402AP » Alles-in-1 Basis » Genexis Titanium-52 » ASUS RT-AC87U » Basic TV » Kamai 7X Berichten: 974 Lid sinds: 04 Jan 2011 |
lees ff wat er duidelijk staat: http://www.caiway.nl/site/nl/wijzigingen/wijzigingen/veelgesteldevragen/veelgesteldevragen/telefonie en dan vraag/antwoord 6: 6. Waarom kan ik vanaf 1 maart 2012 niet meer gratis bellen naar andere telefonieklanten van Caiway? Door de aanpassingen aan de start- en gesprekstarieven voor telefonie (naar vast en mobiel) kun u niet meer gratis bellen naar andere telefonieklanten van Caiway. Het vaste start- en gesprektarief van € 0,095 dat hiervoor in de plaats komt, houdt de kosten voor u wel zo overzichtelijk. Verder heeft Caiway het gesprekstarief voor het bellen naar mobiele nummers gehalveerd. Zodat u zonder zorgen nog voordeliger kunt bellen naar mobiele nummers. Natuurlijk kunt u met de verschillende abonnementen zelf bepalen wanneer u gratis belt. Zoals met VoIP-Comfort; waarmee u in het weekend, in de avond/nacht gratis belt met vaste nummers in Nederland, dus ook Caiway telefonieklanten. Met VoIP-Comfort+ kunt u voortaan gratis bellen naar elk nummer in Nederland (vast én mobiel). Met dit abonnement belt u dus altijd gratis, ook naar andere Caiway-klanten, ongeacht of zij telefonie van Caiway hebben. Duidelijk toch?? Alleen ze hebben het nog niet overal aangepast op de site. |
|
|
maanmist |
Geplaatst op 02 February 2012, 10:07
|
Zou niet slim zijn want veel gebruikers doen het juist om zo voordelig mogelijk uit te zijn. Kan zomaar klanten gaan kosten. |
|
|
stephan |
Geplaatst op 02 February 2012, 10:11
|
Dus kom je weer uit op mijn posting #11 Kun je me uitleggen waarom je het nog wel een jaar aan zou houden dan? Zoals ik al als voorbeeld gaf is bellen met een gsm simonly 1/3 van de kosten wat je nu bij de caiway gaat betalen. Bellen tussen de gebruikers onderelkaar is ook niet gratis meer... Dan kun je toch gewoon die voip first direct links laten liggen? Kortom, iedereen heeft straks een combipakket maar niemand gebruiikt het onderdeel bellen hiervan. Wat dat betreft mogen ze dan wel een voorbeeld aan kpn nemen daar kan je bij de totaalpaketten zefs bellen uitzetten wat je dan weer 5,- per maand bespaard. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bellen VoIP veel duurder', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Kan al twee jaar niet bellen | Storing | : 5 | 24 Jul 2022 |
VOIP Telefooncentrale | Eigen telefoon netwerk | : 4 | 03 Oct 2020 |
Bellen abonnement verlagen | Klacht over CaiWay/Delta | : 2 | 22 Oct 2017 |
Onbeperkt bellen avond en weekend | Algemeen | : 1 | 06 Mar 2017 |
voip via Siemens N300A IP DECT | Storing | : 8 | 22 Oct 2016 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie