obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Wat verandert er?
Meld hier verbeteringen en verslechteringen in de voorwaarden.
 Onderwerp afdrukken
Aanleg glasvezel Wateringse Veld.
Joke Den Haag
Vanaf mei 2011 wordt begonnen met het glazen van het Wateringse Veld in Den Haag.
7500 huishoudens worden aangesloten.
www.caiwayglasvezel.nl/wateringseveld
adres werkt niet.
 
Joke Den Haag
Ik heb geen internet van caiway, vele jaren geleden al de deur uitgegooid.

Ik weet niet hoe dat gaat om via glasvezel te kijken. Als ze dat tot de meterkast aansluiten, daar zit abonnee punt, en niet doortrekken naar de kamer, wordt het toch moelijk om via glas te kijken.

Begrijp uit onderstaande dat er 2 apparaten nodig zijn, modem en decoder.
Ben heel benieuwd of Caiway de nieuwe kabel door gaat trekken voorbij het abonneepunt.

Wat moet ik aanpassen aan mijn binnenhuisbekabeling voor tv via glasvezel?
Om TV te kunnen kijken via glasvezel ontvangt u een Airties digitale ontvanger in bruikleen. Deze dient u aan te sluiten op het Genexis glasvezelmodem. Dit kan op twee manieren. Wij adviseren de 1e optie, een verbinding tussen het glasvezelmodem en de Airties met UTP bekabeling.

1) U kunt de Airties ontvanger aansluiten op het glasvezel modem door middel van een UTP-kabel. Met de meegeleverde SCART kabel of HDMI kabel kan de ontvanger eenvoudig worden aangesloten op de TV. Is uw televisie HDTV geschikt, gebruikt u dan de HDMI kabel.

2) Met plug & play Powerline adapters voor ethernet over het lichtnet (tenminste 200 Mbps) kunt u op eenvoudige wijze via het stopcontact uw bestaande electriciteitsbekabeling gebruiken als Ethernetverbinding voor televisie via glasvezel. Voordeel is geen bekabeling door uw huiskamer. Nadeel is dat deze verbinding storingsgevoelig is. Er zijn 2 adapters nodig; 1 voor aansluiting met een UTP kabel op het glasvezelmodem (u moet hiervoor een stopcontact vrij hebben; er mag geen stekkerdoos / verlengsnoer of haspel gebruikt worden) en 1 adapter voor aansluiting met een UTP kabel op de Airties digitale ontvanger.

Bij wie is dit al gebeurd en hoe is dat gegaan?
Gewijzigd door Joke Den Haag op 02 april 2011, 21:56
 
Joke Den Haag
Overgenomen van caiway Loenen.
http://www.caiwayglasvezel.nl/site/nl/loenen/hoofdmenu/televisieenradio/allemogelijkhedenopeenrij

Kabels
U heeft een nieuwe kabel nodig tussen uw meterkast en de digitale ontvanger.
TIP: maak nu tijdelijk gratis gebruik van onze installatiehulp!
 
Joke Den Haag
Gebeld met Caiway, lange wachttijd 15 minuten. Maar er is nog niets bekend over de aansluitingen etc. binnenshuis.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2011 23:05:47:
Weet iemand of Caiway ook in huis de kabels door gaat trekken. Begin dec. komt CIF de glaskabel tot in de meterkast aansluiten.

Maar verder heb ik nog geen informatie.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2011 23:10:28:
Weet iemand of Caiway ook in huis de kabels door gaat trekken. Begin dec. komt CIF de glaskabel tot in de meterkast aansluiten.

Maar verder heb ik nog geen informatie.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2011 23:13:29:
Weet iemand of Caiway ook in huis de kabels door gaat trekken. Begin dec. komt CIF de glaskabel tot in de meterkast aansluiten.

Maar verder heb ik nog geen informatie.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2011 23:15:20:
Weet iemand of Caiway ook in huis de kabels door gaat trekken. Begin dec. komt CIF de glaskabel tot in de meterkast aansluiten.

Maar verder heb ik nog geen informatie.[/quote]

Automatisch samengevoegd met vorige post op: november 28 2011 23:20:41:
Hoe verwijder ik dit?
Gewijzigd door Joke Den Haag op 28 november 2011, 23:20
 
Adios
Jullie kunnen inmiddels bestellen zie ik op de website. Geweldig toch?
Jullie hebben vele hogere snelheden dan in Krimpen en Loenen en betalen veel minder dan wij. Ook hebben jullie gelijk een PVR wat wij niet hebben.

Ik benijd jullie hoor Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanleg glasvezel Wateringse Veld.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie