Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Problemen met website, router port 443
|
|
AlbertVos |
Geplaatst op 25 January 2023, 17:16
|
Activiteit » Bergentheim Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jan 2023 |
Ik heb een probleem met het benaderen van 1 website..zie bericht wat ik ook al in de chat heb gezet naar caiway sinds vorige week. Probleem met benaderen van een website. Op elke computer. Tablet of telefoon via Caiway aansluiting. You dont have permission to access this server Apache server at aquaforum.nl at port 443. Elke amdere site met https is bereikbaar alleen deze ene dus niet. Nu is vorige week woensdaf de site gemigreerd naar een andere server. En sinds die tijd krijg ik dus de melding van port 443 etc. Hoe is dit op te lossen? Welke verandering moet ik doen in het modem? Nokia 2426g? |
|
|
Highway |
Geplaatst op 11 February 2023, 17:56
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Werkt aquaforum.nl wel via internet van je werk of via je mobiele netwerk? Dan zou je je browser cache eens leeg kunnen maken. Bij een migratie naar een andere server moet de beheerder van die site er aan denken om een nieuw SSL certificaat te genereren. Vaak is dat niet nodig omdat de "backup" ook het SSL certificaat bevat. Maar het zou me niet verbazen als dit het euvel is. |
|
|
AlbertVos |
Geplaatst op 11 February 2023, 18:05
|
Activiteit » Bergentheim Berichten: 2 Lid sinds: 25 Jan 2023 |
Heb al van alles getest samen met de beheerder ja. En het werkt idd wel op telefoon (4g) en op mn werk ook. En ook gewoon op de Ziggo Hotspot die nog actief is. |
|
|
Highway |
Geplaatst op 11 February 2023, 20:34
|
Superbeheerder » Cogas gebied » Almelo » Alles-in-1 G500 » Genexis Titanium-52 » Asus RT-AC88U » Basic TV » CI+ Module SMiT Berichten: 615 Lid sinds: 21 Aug 2009 |
Heel vreemd. Maar probeer het eens in de privacy modus. Dan heb je geen last van cookies of van de cache. Chrome en Edge --> CTRL+SHIFT+N Firefox --> CTRL+SHIFT+P |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met website, router port 443', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] | CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. | : 1 | 12 Mar 2023 |
Router | Eigen netwerk | : 2 | 11 Feb 2023 |
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 3 | 07 Jul 2021 |
Genexis Router Static IP comments | CaiWay/Delta Glasvezel modem | : 2 | 25 Nov 2020 |
Eigen router, instellingen? | Eigen netwerk | : 1 | 19 Oct 2020 |
De Delta Black Friday Deals!
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- 16 maanden korting op 2-jarige abonnementen!
- 8 maanden korting op 1-jarige abonnementen!
- In de kortingsperiode ontvang je het 50+ TV-pakket gratis.
- Gratis installatie door de Glasvezelexpert (t.w.v. 149 euro).
- Meer informatie en voorwaarden op: Delta_flexpakket
Onderstaande deals uitsluitend voor nieuwe internetklanten van DELTA.
- DELTA 100 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 250 Mbps, 16 maanden voor 35,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 1 Gbps, 16 maanden voor 40,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA 2 Gbps, 16 maanden voor 50,- p/mnd bij een 2-jarig abonnement.
- DELTA Unlimited (8 Gbps), 16 maanden voor 97,50 p/mnd bij een 2-jarig abonnement. Inclusief DELTA Unlimited Mobiel.
Advertentie