obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Wie zit eigenlijk achter deze website?
Fokker
Is dit vanuit de providers zelf om de vragen/klachten te kanaliseren of is dit een onafhankelijke site?
Deze vraag komt eigenlijk voort uit het feit dat ik vanuit mijn werk niet op deze site kan komen dus hij lijkt me IP range beveiligd.

MvG Fokker
 
magicwizz

Quote

Fokker schreef:
Is dit vanuit de providers zelf om de vragen/klachten te kanaliseren of is dit een onafhankelijke site?
Deze vraag komt eigenlijk voort uit het feit dat ik vanuit mijn werk niet op deze site kan komen dus hij lijkt me IP range beveiligd.

MvG Fokker


Net zoals de titel van de gebruikers.eu website al zegt :

"Provider Forums door gebruikers voor gebruikers!"

Het zal niet IP gebonden moeten zijn. Want anders zullen mensen die bijvoorbeeld geen internet maar wel tv hebben van ons niet kunnen inloggen. Aangezien het voor iedereen toegankelijk zou moeten zijn is het forum niet IPrange gebonden.

De site is onafhankelijk van Caiway. Hier kan door iedereen vragen gesteld worden en die kunnen dan ook door iedereen beantwoord worden.
 
Highway

Quote

Fokker schreef:
Is dit vanuit de providers zelf om de vragen/klachten te kanaliseren of is dit een onafhankelijke site?
Deze vraag komt eigenlijk voort uit het feit dat ik vanuit mijn werk niet op deze site kan komen dus hij lijkt me IP range beveiligd.

MvG Fokker


Hoi Fokker,

Ik ben de starter van deze website, naast deze heb ik meer websites over internet providers opgezet. Een overzicht daarvan staat in mijn handtekening.

Zelf ben ik abonnee bij Online en ben in het verleden met een forum daarover gestart (toen nog Wanadoo). Langzamerhand zijn er nieuwe forums over providers bij gekomen. Ik doe dit als hobby en ben bij geen enkele provider in dienst.

Als je mij in een Persoonlijk Bericht het geblokkeerde ip adres wilt toesturen dan kan ik kijken wat de oorzaak is.

Het is niet de bedoeling iemand of bedrijf buiten te sluiten. Echter kan het gebeuren dat er soms automatisch iets in een blacklist komt.

Ik ben benieuwd naar wat voor werk je doet.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wie zit eigenlijk achter deze website?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Interactie tv achter een titanium 22 Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 03 mrt 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Wat zijn nou eigenlijk de juiste POP-instellingen? Instellingen software : 4 09 aug 2022
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Advertentie